Csendes Percek június 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jún. 3., Sze, 03:41:03 CEST

                        2009. június 3. szerda

1Tim 6,17-19.

17 Azoknak pedig, akik e világban gazdagok, parancsold meg, hogy ne
legyenek gőgösek, és ne a bizonytalan gazdagságban reménykedjenek,
hanem Istenben, aki megélhetésünkre mindent bőségesen megad nekünk. 18
A gazdagok tegyenek jót, legyenek gazdagok a jó cselekedetekben,
adakozzanak szívesen, javaikat osszák meg másokkal, 19 gyűjtsenek
maguknak jó alapot a jövendőre, hogy elnyerjék az igazi életet.

                           TÖBB A PÉNZNÉL

A jótékonyságról és az adakozásról pedig el ne feledkezzetek, mert
ilyen áldozatokban gyönyörködik az Isten. (Zsid 13,16)

Amikor megérkeztem a városba, ahol ma élek, láttam, hogy gyönyörű hely,
sokan a vakációjukat is itt töltik. Azért, hogy megmutassam Istennek,
mennyire nagyra értékelem, hogy ilyen vendégszerető városban élhetek, a
szociális munka számára köteleztem el magam. 15 éve önkéntesként
vezetek egy keresztyén szervezetet, amely csaknem ötszáz szegény gyerek
szükségleteivel törődik.
Nemrégiben a munkámról beszéltem, és egy barátom kétkedve fogadta, hogy
ingyen dolgozom. Úgy gondolta, őrült vagyok, mert fizetség nélkül
teszem mindezt. Vajon igaza volt?
Amikor ezen töprengtem, 82 évesen is világos gondolkodású, egészséges
anyám hívott, hogy elmondja, milyen gyönyörű volt náluk a vasárnapi
istentisztelet. Amikor letettük a telefont, újra csörgött. Hatéves
unokám kérdezte, hogy lemennénk-e a partra a héten. Természetesen igent
mondtam.
Nem pénzért dolgozom, de gazdag vagyok. Anyám jó egészsége, egy ölelés
az unokámtól, a város szépsége, egy reggeli séta nyáron a hűvös
homokban, egy családi ebéd, nevetés a nappaliban - mérhetetlen áldások,
és értékesebbek bárminél, amit pénzért lehet kapni.

Imádság: Istenünk, köszönjük kegyelmedet. Milyen nagyok áldásaid,
amelyekkel megtöltöd életünket! Ámen.

Hogyan mutatom ki hálámat Isten áldásaiért?
Orlando Lima Coutinho (Santa Katarina, Brazília)

IMÁDKOZZUNK AZ ÖNKÉNTESEKÉRT!