Csendes Percek január 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jan. 2., P, 03:41:01 CET

                        2009. január 2. péntek

JSir 3,22-24.

22 Szeret az ÚR, azért nincs még végünk, mert nem fogyott el irgalma:
23 minden reggel megújul. Nagy a te hűséged!
24 Az ÚR az én osztályrészem - mondom magamban -, ezért benne bízom.

                             AZ AJÁNDÉK

A tolvaj csak azért jön, hogy lopjon, öljön és pusztítson: én azért
jöttem, hogy életük legyen, sőt bőségben éljenek. (Jn 10,10)

Családunkban mindig azt mondogattuk, hogy egy eseményben a fele örömöt
a készülődés jelenti. Az élet azonban most, hogy szeretett férjem
meghalt, egészen más lett. Mire várhatok még? - kérdeztem magamtól
minden új nap kezdetén.
Azután, hirtelen ráébredtem, hogy a "tolvaj" lépett működésbe, és
megpróbálja ellopni tőlem Isten egyik legdrágább kincsét: a "ma"
ajándékát. A tegnapi nap eltelt, már a múlté. A holnap még nem jött el,
az még csak a jövő ígérete. A mai nap azonban Isten ajándéka számunkra.
Amint ezt tudatosítottam magamban, életem egyhangú, borús kilátása
mindjárt megváltozott. Közelebb vagyok a nyolcvanhoz, mint a hetvenhez,
nem kívánhatom hát a múlt eltörlését, a jövőtől pedig nem kell félnem.
Isten a mát adta nekem és jelenlétét ígérte. A mai nap az enyém, ez a
nap, amelyen Krisztussal járhatok, megtapasztalhatom hűségét,
feltámadása erejével élhetek. Így szeretnék én is vigadozni és örülni
ezen. (Zsolt 118,24)

Imádság: Urunk, kérünk, adj örömöt minden új reggel, amikor
kéréseinkkel, terveinkkel, vágyainkkal jövünk hozzád, és mutasd meg a
mai nap ajándékait. Ámen.

Isten ma is, minden percben velünk van.
Pauline Lewis (Bridgend, Wales)

IMÁDKOZZUNK A NEMRÉG MEGÖZVEGYÜLTEKÉRT!