Csendes Percek január 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jan. 1., Cs, 03:41:01 CET

                      2009. január 1. csütörtök

2Tim 3,14-17.

14 De te maradj meg abban, amit tanultál, és amiről megbizonyosodtál,
tudván, kiktől tanultad, 15 mivel gyermekségedtől ismered a szent
írásokat, amelyek bölccsé tehetnek téged az üdvösségre a Krisztus
Jézusba vetett hit által. 16 A teljes Írás Istentől ihletett, és
hasznos a tanításra, a feddésre, a megjobbításra, az igazságban való
nevelésre; 17 hogy tökéletes legyen az Isten embere, minden jó
cselekedetre felkészített.

                            IDŐT TALÁLNI

Mennyire szeretem törvényedet! Egész nap azon elmélkedem. (Zsolt
119,97)

Egyik nap a fogorvosi rendelő várótermében üldögélve körülnéztem,
milyen olvasnivalóval üthetném el az időt. Már éppen egy magazin után
nyúltam, amikor észrevettem egy Bibliát, amely az újságköteg mellett
hevert. Felvettem, és kinyitottam az egyik kedvenc helyemnél, a Jakab
apostol könyvénél. Azonnal éreztem, hogy az egész nap feszültsége
hogyan oszlik el bennem Isten igéjének olvasása közben.
Mindannyiunk napi kihívása időt találni az igeolvasásra és az
imádkozásra. Mégis mennyi szabadidőt eltöltünk olyan könyvek és újságok
olvasásával, amelyek azt ígérik, hogy segítenek megtalálni a
boldogságot, és szebbé teszik életet. Ez a várótermi megtapasztalás
rámutatott, mégsem olyan nehéz lehetőséget találnom a bibliaolvasásra.
Ha kevesebb időt töltök másféle dolgok olvasásával, sok időm lesz az
Isten szavára. A Bibliában megtalálható mindaz az eligazítás, amely az
életet szebbé, jobbá teszi, és benne nem időleges, de örök boldogságot
találhatok. Ha az útmutatásai szerint élek, jobbá válik földi életem,
és felkészülök a mennyei örök életre. Az a vágyam, hogy olvassam a
Bibliát, és keressem Istent teljes szívemből, olyan elszántsággal,
ahogyan az élet más dolgaiban teszem.

Imádság: Istenünk, segíts igédet tanulmányozni, életünkben alkalmazni
és megosztani örömét másokkal. Ámen.

Mit tehetek azért, hogy több időt tölthessek Isten igéjével?
Jennifer Bruner (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEM TUDNAK OLVASNI!