Csendes Percek augusztus 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Aug. 20., Cs, 03:41:03 CEST

                    2009. augusztus 20. csütörtök

Jer 29,11-13.

11 Mert csak én tudom, mi a tervem veletek - így szól az ÚR -:
békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt adok nektek.
12 Ha segítségül hívtok, és állhatatosan imádkoztok hozzám, akkor
meghallgatlak benneteket. 13 Megtaláltok engem, ha kerestek és teljes
szívvel folyamodtok hozzám.

                            ÚJ KILÁTÁSOK

Én azért jöttem, hogy életük legyen, sőt bőségben éljenek. (Jn 10,10)

A gyerekek szeretik elfújni a gyermekláncfű magjait, és nézni, miként
szállnak a szélrózsa minden irányába. Aztán elkeserednek, amikor véget
ér a móka. Szeretnék, ha újra egyben lenne a fej, és ismét
megfújhatnák. Ám nincs az a ragasztó mennyiség, amely újra
összeragasztaná a magokat úgy, ahogyan teremtve voltak. A magok
szétszóródásának megvan az oka: Fontos, hogy a magok jó talajba
hulljanak és meggyökerezzenek, hogy a növény fennmaradjon. A magok
elengedésének egyszerű aktusa, valamint a természet erőire való
ráhagyatkozás a gyermekláncfű életének szerves részét képezik.
Amikor az élet egy új irányba sodor minket, vagy életünk új szakaszához
érkezünk, gyakran elcsüggedünk. Inkább a megszokotthoz ragaszkodunk,
minthogy a változásnak engedve mernénk az új útra rálépni. Az
ismeretlentől való félelem sokszor megakadályozza, hogy élvezzük az
életet annak teljességében. Isten azonban előkészíti számunkra a
helyet, ahol gyökeret verhetünk, és újra kivirágozhatunk.

Imádság: Uram, segíts akkor is keresnünk útmutatásodat, ha megváltozik
az életünk. Segíts benned bíznunk, bárhol is legyünk. Ámen.

Az élet szele új helyekre visz, ahol növekedhetünk a hitben.
Meg Mangan (Új-Dél-Wales, Ausztrália)

IMÁDKOZZUNK, HOGY NE FÉLJÜNK A VÁLTOZÁSOKTÓL!