Csendes Percek szeptember 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Sze. 19., P, 03:41:01 CEST

                     2008. szeptember 19. péntek

Lk 8,43-48.

43 Ekkor egy asszony, aki tizenkét éve vérfolyásos volt (és minden
vagyonát az orvosokra költötte), de senki sem tudta meggyógyítani, 44
odament, hozzáférkőzve megérintette a ruhája szegélyét, és azonnal
elállt a vérfolyása. 45 Jézus ekkor ezt kérdezte: "Ki érintett engem?"
Amikor mindnyájan tagadták, Péter így válaszolt: "Mester, a sokaság
szorongat és tolong körülötted!" 46 De Jézus ezt mondta: "Valaki
érintett engem, mert észrevettem, hogy erő áradt ki belőlem." 47 Mikor
az asszony látta, hogy nem maradhat észrevétlen, remegve előjött, eléje
borult, és elbeszélte az egész nép előtt, hogy miért érintette meg őt,
és hogy miként gyógyult meg azonnal. 48 Jézus pedig ezt mondta neki:
"Leányom, hited megtartott téged, menj el békességgel!"

                        EGY ÉRINTÉS MEGTISZTÍT

Krisztusért kérünk, béküljetek meg az Istennel! Mert azt, aki nem
ismert bűnt, bűnné tette értünk, hogy mi Isten igazsága legyünk őbenne.
(2Kor 5,20-21)

Tizenkét éve otthagytam családom és otthonom, hogy zenét tanulhassak.
Sok csodálatos élményem van azokból az időkből, de voltak borzalmas
helyzeteim is, mikor Isten különös kegyelmét kellett kérnem. Isten
igéjén gondolkodva, beleképzeltem magam a tizenkét évig vérfolyásos
asszony helyzetébe.
Az ókori zsidó társadalomban egy vérbajos nő tisztátalannak számított.
Bárki, aki hozzáért, vagy akihez ő hozzáért, szintén tisztátalanná
vált. A nő tudta, ha Jézust megérintené, meggyógyulna, viszont Jézus
tisztátalanná válna.
A nő tizenkét éven át szenvedett. El tudjuk képzelni, amint így
imádkozott? "Miért? Miért kell szenvednem?" Mikor meglátta Jézust, hitt
benne, hogy meggyógyulhat. Vakmerően megérintette. Jézus tisztátalanná
vált, de ő meggyógyult.
A nő bátor lépése megtisztította őt, Jézus által megbékélt Istennel.
"Aki nem ismert bűnt, bűnné tette értünk". Krisztust megérintve mi is
meggyógyulunk, és megtisztulunk.

Imádság: Mennyei Atyánk, köszönetet mondunk Jézusért, aki által
megtisztulást és megbékélést találhatunk. Ámen.

Ha Krisztushoz fordulunk, ő megtisztít minket.
Seong Ae Kim (New Jersey, USA)

IMÁDKOZZUNK A SÚLYOS BETEGEKÉRT!

_____________________________

Könyvajánlat:

H.Rossier: Ó szövettségi könyvek magyarázata

Megjelent a szerző újabb három könyve:
Ezsdrás, Nehémiás és Eszter könyvének magyarázata
1-2. Krónikák könyvének magyarázata
1-2. Sámuel könyvének magyarázata
A sorozat korábban megjelent kötetei is kaphatók.

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
rendeles at evangeliumikiado.hu
http://www.evangeliumikiado.hu/