Csendes Percek szeptember 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Sze. 18., Cs, 03:41:01 CEST

                    2008. szeptember 18. csütörtök

1Tim 4,7-11.

7 A szentségtörő és vénasszonyos meséket pedig utasítsd el, inkább
gyakorold magad a kegyességben, 8 mert a test sanyargatásának kevés a
haszna, a kegyesség pedig mindenre hasznos, mert megvan benne a jelen
és a jövendő élet ígérete. 9 Igaz beszéd ez, és teljes elfogadásra
méltó; 10 hiszen azért fáradunk és küzdünk, mert az élő Istenben
reménykedünk, aki üdvözítője minden embernek, de leginkább a hívőknek.
11 Rendeld el ezeket, és tanítsd.

                              KÖZÖS SÉTA

Mert a test sanyargatásának kevés a haszna, a kegyesség pedig mindenre
hasznos, mert megvan benne a jelen és a jövendő élet ígérete. (1Tim
4,8)

Edzés céljából hetente háromszor-négyszer jártam futni vagy úszni.
Mivel az edzés jó a testnek és a léleknek is, egy olyan programot
kezdeményeztem a városunkban, ami több mozgásra és kevesebb mozgólépcső
vagy lift használatra biztatja az irodai dolgozókat.
Később annyival módosítottam a programon, hogy kimondottan
keresztyéneket bátorítottam, hogy minél többen sétáljanak
munkatársaikkal munka előtt és után, vagy esetleg az ebédszünetben. A
közös séták lehetőséget nyújtottak arra, hogy hitüket megoszthassák a
többiekkel.
Egy Carrie nevű hölgy ilyen ebéd utáni sétára invitálta három
munkatársát. Beszélt nekik keresztyén hitéről. Egy hónap múlva egyik
kolléganője elfogadta Jézust Megváltójának.
Mindnyájunknak naponta van lehetőségünk a nem-hívőkkel kapcsolatba
kerülni. Néha ilyen egyszerű dolgok is alkalmat adnak arra, hogy
másokat az Istenbe vetett hitre elsegítsünk.

Imádság: Istenem, kérlek, adj bölcsességet ahhoz, hogy mindazokkal meg
tudjam osztani a hitemet, akikkel naponta találkozom. Ámen.

Tegyük a dolgunkat, közben adjuk át az örömhírt!
Norman K. W. Lo (Hong Kong)

IMÁDKOZZUNK AZ IRODAI DOLGOZÓKÉRT!

_____________________________

Folyóirat ajánlat:

Vetés és Aratás
Isten kegyelméből megjelent a Vetés és Aratás evangéliumi folyóirat
legújabb száma és azt weboldalukon is lehet már olvasni.
A negyedévente megjelenő folyóiratot meg lehet rendelni az alábbi
elérhetőségeken, amit ezután ingyenesen megküldünk.

Vetés és Aratás
1066 Budapest, Ó utca 16.
 rendeles at vetesesaratas.hu
http://www.vetesesaratas.hu/