Csendes Percek szeptember 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Sze. 6., Szo, 03:41:01 CEST

                     2008. szeptember 6. szombat

2Kor 1,3-6.

3 Áldott az Isten, a mi Urunk Jézus Krisztus Atyja, az irgalom Atyja és
minden vigasztalás Istene, 4 aki megvigasztal minket minden
nyomorúságunkban, hogy mi is megvigasztalhassunk másokat minden
nyomorúságban, azzal a vigasztalással, amellyel az Isten vigasztal
minket. 5 Mert amilyen bőséggel részünk van a Krisztus szenvedéseiben,
Krisztus által olyan bőséges a mi vigasztalásunk is. 6 Ha
szorongattatunk, ez a ti vigasztalásotokért és üdvösségetekért van, ha
vigasztaltatunk, az a ti vigasztalásotokért van, amely elég erős
ugyanazoknak a szenvedéseknek az elhordozására, amelyeket mi is
szenvedünk.

                           EGY ÚJ CSALÁD

Segíts meg, Uram, Istenem! Szabadíts meg kegyelmesen! Hadd tudják meg,
hogy ez a te kezed műve, hogy te tetted ezt, Uram! (Zsolt 109,26-27)

Amikor gyermek voltam, a szüleim elváltak, én pedig egy árvaházba
kerültem. Leírhatatlanul szörnyű dolgokon mentem keresztül.
Kilencévesen megerőszakoltak, majd 21 és 28 évesen újra. Ennek
következtében AIDS-es lettem.
Az egyik istentiszteleten a lelkész mesélt Eszter történetéről, akit a
nagybátyja örökbe fogadott, és akitől új szeretetet és reményt kapott.
Eszter megbízott Mordokajban, és szívesen fogadta tanácsait. Mára az én
életemben is vannak emberek, akikben megbízhatok, így semmi sem állhat
többé az utamba. Ha valaki bánt, nem kell többé hallgatásba
burkolóznom, hanem bátran fordulhatok hívő testvéreimhez.
Gyerekkoromban azt gondoltam, hogy Isten olyan távol lakik a
mennyekben, hogy nem is hall engem. Ma már tudom, hogy mindig is
mellettem volt, és reménységem van, hogy a betegségem ellenére még
sokáig élhetek. Hiszem, hogy Isten mindig bátorítani fog, ha bajban
leszek, és erőt ad mások bátorításához is. Mindig ezt tette, még ha nem
is tudtam róla. Hálás vagyok Istennek a lányomért és a két unokámért,
akik számomra az ő értékes ajándékai.

Imádság: Istenünk, légy azokkal, akik erőszakot és bántalmazást
szenvednek. Adj erőt nekünk, hogy segítsünk rajtuk, és beszélhessünk
nekik a szeretetedről. Ámen.

Testvéreinken keresztül mindig Isten jelenlétét érezhetjük.
Rose Thamae (Orange Farm, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK A NEMI ERŐSZAKOT SZENVEDŐKÉRT!