Csendes Percek szeptember 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Sze. 5., P, 03:41:02 CEST

                      2008. szeptember 5. péntek

Róm 12,3-8.

3 A nekem adatott kegyelem által mondom tehát közöttetek mindenkinek:
ne gondolja magát többnek, mint amennyinek gondolnia kell, hanem arra
igyekezzék mindenki, hogy józanul gondolkozzék az Istentől kapott hit
mértéke szerint. 4 Mert ahogyan egy testnek sok tagja van, de nem
minden tagnak ugyanaz a feladata, 5 úgy sokan egy test vagyunk a
Krisztusban, egyenként pedig egymásnak tagjai. 6 Mert a nekünk adatott
kegyelem szerint különböző ajándékaink vannak, eszerint szolgálunk is:
ha prófétálás adatott, akkor a hit szabálya szerint prófétáljunk, 7 ha
valamilyen más szolgálat adatott, akkor abban a szolgálatban
munkálkodjunk: a tanító a tanításban, 8 a buzdító a buzdításban, az
adakozó szerénységben, az elöljáró igyekezettel, a könyörülő pedig
jókedvvel.

                        A KEDVESSÉG RAGÁLYOS

Mert a nekünk adatott kegyelem szerint különböző ajándékaink vannak.
(Róm 12,6)

Marcus reggelente ragyogó mosollyal üdvözölt mindenkit. Tartotta az
ajtót, és közben mindig túláradó lelkesedéssel válaszolt hogyléte
felőli érdeklődésemre: "Nagyon jól vagyok! Gyönyörű nap ez a mai! Isten
áldása kísérje önt is!" Függetlenül attól, hányszor futottam össze
Marcusszal a nap folyamán, mindig mosolygott, és volt néhány biztató
szava.
Marcus irodai takarító volt a cégnél, ahol én is dolgoztam. Széles
mosolya, csillogó szeme, a lényéből áradó vidámság és életöröm engem is
mindig magával ragadott. Kedvessége és lelkesítő hozzáállása nagyon
ragadós volt. Marcus Isten szeretetét sugározta, és felkeltette bennem
ugyanezt a vágyat.
Ha a Róm 12,6-8-at olvasom, Marcusra és az ő lelki ajándékaira
gondolok. A világ szemében Marcus nem volt se gazdag, se hatalmas - de
amilyen készségesen használta Istentől kapott ajándékát, elég volt
arra, hogy megváltoztasson engem. Általa tisztábban látom, hogyan
áldott meg Isten különleges ajándékaival, és egyik ajándék sem kevésbé
fontos a másiknál. Úgy hiszem, Isten mosolyog, amikor bátorítunk és
felemelünk másokat. Keressük hát a lehetőségét, hogy egy mosollyal,
vagy kedvességgel sugározzuk az örömöt az emberek felé.

Imádság: Szerető Atyánk, köszönjük ajándékaidat. Segíts azokat úgy
használni, hogy mások is láthassák és tapasztalhassák feltétel nélküli
szeretetedet. Ámen.

Hogyan bátoríthatok másokat?
John A. Ford (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK A MUNKATÁRSAINKÉRT!