Csendes Percek szeptember 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Sze. 2., K, 03:41:01 CEST

                       2008. szeptember 2. kedd

Róm 8,26-27.

26 Ugyanígy segít a Lélek is a mi erőtlenségünkön. Mert amiért
imádkoznunk kell, nem tudjuk úgy kérni, ahogyan kell, de maga a Lélek
esedezik értünk kimondhatatlan fohászkodásokkal. 27 Aki pedig a
szíveket vizsgálja, tudja, mi a Lélek gondolata, mert Isten szerint jár
közben a megszenteltekért.

                      AMIKOR NEHÉZ IMÁDKOZNI!

Vénségetekig ugyanaz maradok, ősz korotokig én hordozlak! (Ézs 46,4)

A nyolcvanhét éves édesanyám mindig eleven. Járókeretével sebesen
közlekedik, a szeme ragyog, arca mosolyog. Néhány évvel ezelőtt
középsúlyos agyér-elmeszesedést állapítottak meg nála, ezért elhoztuk
Floridába, hogy gondját viselhessük.
Egyik este, amikor felhívtam, hogy jó éjt kívánjak neki, indítást
éreztem Istentől, hogy felolvassam neki a Csendes Percek aznapi
áhítatát. Édesanyám végighallgatta, és miután befejeztem, azt mondta,
hogy ezzel a gondolattal fog nyugovóra térni. Szokásunkká vált, hogy
mindennap felhívjam az aznapi áhítattal. Amikor utazás közben hívtam,
és megtudta, hogy nincs nálam a könyvecske, legnagyobb csodálkozásomra
ő olvasta fel nekem. Távollétem minden napján most ő olvassa be a
telefonba esténként az áhítatokat - miközben az újságból egy bekezdést
sem tud már végigolvasni.
Az áhítatok elolvasása olyasmi, amit édesanyám magának is és nekem is
meg tud tenni. Egyszer arról olvasott, hogy a Szentlélek imádkozik
értünk, és azt mondta: megnyugtató a tudat, hogy a Lélek
közbeavatkozik, ha az ember nem teljesen tud már arra koncentrálni, mit
is mondjon Istennek. Megérti és megőrzi magában a Csendes Percek
üzeneteit. Hálás vagyok ezért a csodáért és édesanyám meg nem szűnő
hitéért.

Imádság: Istenünk, segíts bízni, hogy a te szereteted erősebb
mindennél, amit az élet elénk hoz. Ámen.

Isten szeretete mindennél tovább tart.
Mary Webb Walker (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK A DEMENCIÁBAN SZENVEDŐKÉRT!