Csendes Percek június 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Jún. 11., Sze, 03:41:02 CEST

                       2008. június 11. szerda

Jak 1,2-5.

2 Teljes örömnek tartsátok, testvéreim, amikor különféle kísértésekbe
estek, 3 tudván hogy hitetek próbája állhatatosságot eredményez. 4 Az
állhatatosság pedig tegye tökéletessé a cselekedetet, hogy tökéletesek
és hibátlanok legyetek, minden fogyatkozás nélkül. 5 Ha pedig valakinek
nincsen bölcsessége, kérjen bölcsességet Istentől, aki készségesen és
szemrehányás nélkül ad mindenkinek, és meg is kapja.

                              TÜRELEM

Nem késlekedik az Úr az ígérettel, amint egyesek gondolják, hanem
türelmes hozzátok, mert nem azt akarja, hogy némelyek elvesszenek,
hanem azt, hogy mindenki megtérjen. (2Pt 3,9)

Sajnos a türelem nem tartozik a legfőbb erényeim közé. Fiatalabb
koromban hallottam egy lelkészt, aki azt mondta, ha türelemért
imádkozunk, akkor úgy fognak alakulni a körülményeink, hogy
megtanuljunk türelmesnek lenni. Úgy döntöttem, nem fogok türelemért
imádkozni, hogy ne kelljen hosszú sorokban álldogálnom, késve induló
repülőre várakoznom, vagy nehéz emberekkel összekerülni. A tervem nem
vált be.
Most, amikor van két gyermekem, és kérem Istentől, hogy jó anya
lehessek, tulajdonképpen türelemért könyörgök. És a türelmemet minden
nap próbára is teszik a sok nyafogással, veszekedéssel, és lekötik
minden időmet. Sokszor előfordul, hogy kijövök a sodromból.
Amikor nem bírom tovább, emlékeztetem magam, hogy Isten mennyire
türelmes velem. Mégsem telik el úgy nap, hogy ne bukjak el ebben a
dologban. Habár a bukásaim következményeit el kell hordoznom, Isten
mindig tárt karokkal vár vissza, és engedi, hogy újra és újra
megpróbáljam. Isten szeretete és türelme egy olyan csodálatos ajándék,
amit mindannyian megkaphatunk tőle, és továbbadhatunk másoknak.

Imádság: Istenünk, köszönjük végtelen türelmedet és kegyelmedet.
Segíts, hogy mi is megbocsátók és türelmesek legyünk másokhoz. Ámen.

Érdemes a türelemért küzdeni.
Amy L. J. Pease (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK A KISGYERMEKES SZÜLŐKÉRT!