Csendes Percek június 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Jún. 12., Cs, 03:41:01 CEST

                      2008. június 12. csütörtök

Préd 3,1-14.

1 Mindennek megszabott ideje van, megvan az ideje minden dolognak az ég
alatt.
2 Megvan az ideje a születésnek, és megvan az ideje a meghalásnak.
Megvan az ideje az ültetésnek, és megvan az ideje az ültetvény
kitépésének.
3 Megvan az ideje az ölésnek, és megvan az ideje a gyógyításnak. Megvan
az ideje a rombolásnak, és megvan az ideje az építésnek.
4 Megvan az ideje a sírásnak, és megvan az ideje a nevetésnek. Megvan
az ideje a gyásznak, és megvan az ideje a táncnak.
5 Megvan az ideje a kövek szétszórásának, és megvan az ideje a kövek
összerakásának. Megvan az ideje az ölelésnek, és megvan az ideje az
öleléstől való tartózkodásnak.
6 Megvan az ideje a megkeresésnek, és megvan az ideje az elvesztésnek.
Megvan az ideje a megőrzésnek, és megvan az ideje az eldobásnak.
7 Megvan az ideje az eltépésnek, és megvan az ideje a megvarrásnak.
Megvan az ideje a hallgatásnak, és megvan az ideje a beszédnek.
8 Megvan az ideje a szeretetnek, és megvan az ideje a gyűlöletnek.
Megvan az ideje a háborúnak, és megvan az ideje a békének.
9 Mi haszna van a munkásnak abból, amiért fáradozik? 10 Láttam azokat a
bajokat, amelyeket Isten azért adott az embereknek, hogy bajlódjanak
velük. 11 Szépen megalkotott mindent a maga idejében, az
örökkévalóságot is az emberi értelem elé tárta, de az ember mégsem
tudja felfogni Isten alkotásait elejétől végig, amelyeket megalkotott.
12 Rájöttem, hogy nincs jobb dolog, mint ha örül az ember, és a maga
javára törekszik egész életében. 13 De az is Isten ajándéka, hogy az
ember eszik, iszik, és jól él fáradságos munkájából. 14 Rájöttem, hogy
mindaz, amit Isten tesz, örökké megmarad; nincs ahhoz hozzátenni való,
és nincs belőle elvenni való. Azért rendezte Isten így, hogy féljék őt.

                          A GYÓGYULÁS IDEJE

(Az Úr) meggyógyítja a megtört szívűeket, és bekötözi sebeiket. (Zsolt
147,3)

Először voltam olyan csendesnapon, amit özvegyek számára tartottak.
Hazafelé csak bámultam ki a busz ablakán. Hét hónapja annak, hogy
Bobby, a férjem meghalt. Az életem drasztikusan megváltozott, mert a
számomra legkedvesebbet veszítettem el. Azon tűnődtem, mihez fogok most
özvegyként kezdeni, ebben a teljesen új élethelyzetben. Annyira
magányosnak éreztem magam. Istenhez kiáltottam: "Uram, tudom, hogy az
özvegyek közel állnak a szívedhez. Tudom, hogy számomra is van terved.
Kérlek, vezess engem!"
Isten hűségesen válaszolt az imámra. Arra biztatott, hogy indítsak el
egy szolgálatot, mely segíthet özvegyasszonyoknak új életcélt találni.
A mások felé történő szolgálat, a közösség, a közös bibliatanulmányozás
és imádság erőt és gyógyulást adott számomra. Isten terve az volt, hogy
miközben mások felé szolgálok, meggyógyítsa a szívemet.
Amikor leszálltam a buszról, és elbúcsúztam a testvérektől, a szívem
még mindig nehéz volt, de a gyógyulás már elkezdődött. A szomorúság még
sokáig jelen lesz, de megkaptam az útmutatást, amiért imádkoztam.
Ha Istentől várunk segítséget, és segítünk másoknak, Isten kegyelmével
felemel szomorúságunkból, és megerősít.

Imádság: Segíts Istenünk, hogy mindig tőled várjuk az erőt, a
vigasztalást és a vezetést. Ámen.

Engedjük, hogy szeressen az Isten!
Peggy Latchem (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK GYÓGYULÁSÉRT!

_____________________________

Program ajánlat:

Genezis Tábor
A TEREMTÉS CSODÁI ...
címmel gazdag lelki és szakmai programmal nyári csendeshetet szervezünk
a Biblia Szövetség péceli központjában a teremtés bibliai kérdései
iránt érdeklődőknek 2008. július 14–18 között.
http://www.kezdetek.hu/
http://www. bibliaszov.hu/

Részvételi díj (szállás és napi háromszori étkezés) teljes hétre:
13.000 Ft.
Előzetes bejelentkezés esetén napi résztvevőknek reggelit, ebédet és
vacsorát is tudunk biztosítani 1.750 Ft-os napi díjért.

Jelentkezés: 2008. július 9.-ig.
Postacím: 2119 Pécel, Kálvin tér 2/b.
Telefon: 06-28-452-334 / 113 mellék
Fax: 06-28-452-334 / 126 mellék