Csendes Percek június 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Jún. 3., K, 03:41:02 CEST

                         2008. június 3. kedd

Gal 6,2-10.

2 Egymás terhét hordozzátok: és így töltsétek be a Krisztus törvényét.
3 Mert ha valaki azt gondolja, hogy ő valami, jóllehet semmi, megcsalja
önmagát. 4 Mindenki a saját tetteit vizsgálja meg, és akkor csakis a
maga tetteivel dicsekedhet, és nem a máséval. 5 Mert mindenki a maga
terhét hordozza. 6 Akit pedig az igére tanítanak, az minden javából
részesítse tanítóját. 7 Ne tévelyegjetek: Istent nem lehet megcsúfolni.
Hiszen amit vet az ember, azt fogja aratni is: 8 mert aki a testének
vet, az a testből arat majd pusztulást; aki pedig a Léleknek vet, a
Lélekből fog aratni örök életet. 9 A jó cselekvésében pedig ne
fáradjunk el, mert a maga idejében aratunk majd, ha meg nem lankadunk.
10 Ezért tehát, míg időnk van, tegyünk jót mindenkivel, leginkább pedig
azokkal, akik testvéreink a hitben.

                          ISTENT SZOLGÁLNI

Ki milyen lelki ajándékot kapott, úgy szolgáljatok azzal egymásnak.
(1Pét 4,10)

"John, levele érkezett!" - mondtam az egyik idős úrnak a nyugdíjas
otthonban, ahol dolgozom. "Fel tudná olvasni nekem, kérem? Már nem jól
látok." - kérte.
Felolvastam a levelet John nővérétől, aki távol élt. Aztán John mesélt
a nővéréről, és hogy milyen volt a napja. Mielőtt elindult, búcsúzóul
ezt mondta: "Köszönöm, hogy időt szakított rám! Ez volt életem legjobb
napja."
Szavai szíven ütöttek. John 82 éves, és a napjának fénypontja az a pár
perc volt, amit vele töltöttem. John rádöbbentett arra, hogy pozitív
hatással lehetek mások életére, ha az időmmel őket és az Urat
szolgálom.
Ettől a naptól fogva többet beszélgetek Johnnal és a többi nyugdíjassal
az otthonban. John órákig énekeket játszik a harmonikáján, s
mindannyian örömmel hallgatjuk. Ő is odaszánja az idejét, hogy az Urat
és a közösséget szolgálja.

Imádság: Istenünk, te minden gyermekedet szereted. Add, hogy időnkkel
és ajándékainkkal az embereket szolgáljuk. Ámen.

Ha időt szánok a szolgálatra, Isten szeretetét mutatom meg.
Usha Christi (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IDŐSEK OTTHONÁBAN LAKÓKÉRT!