Csendes Percek július 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Júl. 12., Szo, 03:41:02 CEST

                       2008. július 12. szombat

2Tim 4,1-2.

1 Kérve kérlek az Isten és a Krisztus Jézus színe előtt, aki ítélni fog
élőket és holtakat; az ő eljövetelére és országára kérlek: 2 hirdesd az
igét, állj elő vele, akár alkalmas, akár alkalmatlan az idő, feddj,
ints, biztass teljes türelemmel és tanítással.

                       MEGTÖRNI A HALLGATÁST

Igazságodat nem rejtegetem szívem mélyén, hanem beszélek hűségedről és
szabadításodról. Nem titkolom el szeretetedet és hűségedet. (Zsolt
40,11)

Mikor megtudtam, hogy Larry barátom egy tizenhét-emeletes házból
kiesett, és meghalt, szörnyű sokkot és gyászt éreztem. Hamarosan egy
még vigasztalhatatlanabb szomorúság telepedett rám, mikor az
örökkévalóságon kezdtem gondolkodni. Larry és én nagyon jó barátok
voltunk a gimnáziumban. Sokmindenről beszélgettünk - házi feladat,
család, sportok, hírek, a jövő -; mindenről, kivéve Jézust. Amiről
beszéltünk, az most semmit sem számított. Egyedül az bántott, amiről
nem beszélgettünk.
Nem tudom, Larry Krisztusnak adta-e a szívét. Amit tudok, az az, hogy
soha nem beszéltem neki Jézusról. Ha a vele történt tragédiára
gondolok, még mindig fáj akkori hallgatásom.
Egy hívőnek legsajnálatosabb dolog arra rájönni, hogy barátjának nem
beszélt Jézusról. A múltat nem változtathatjuk meg, de Isten bocsánatát
kérhetjük, és sajnálkozásunk helyett eltökélten beszélgethetünk
barátainknak Krisztusról.

Imádság: Istenünk, adj bátorságot, hogy megváltásod üzenetét,
szeretetedet, és jóságodat másoknak is átadhassuk. Ámen.

Melyik barátomnak kellene Istenről beszélnem?
Karl Cameron Shafer (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK AZÉRT, HOGY BÁTRABBAN MERJÜNK BIZONYSÁGOT TENNI.