Csendes Percek augusztus 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Aug. 3., V, 03:41:01 CEST

                     2008. augusztus 3. vasárnap

Lk 11,9-13.

Jézus mondja: 9 "Én is azt mondom nektek: kérjetek, és adatik,
keressetek, és találtok, zörgessetek, és megnyittatik nektek. 10 Mert
mindaz, aki kér, kap; aki keres, talál; és aki zörget, annak
megnyittatik. 11 Melyik apa az közületek, aki fiának kígyót ad, amikor
az halat kér tőle, 12 vagy amikor tojást kér, skorpiót ad neki? 13 Ha
tehát ti gonosz létetekre tudtok gyermekeiteknek jó ajándékokat adni,
mennyivel inkább ad mennyei Atyátok Szentlelket azoknak, akik kérik
tőle?"

                         TÖKÉLETES SZERETET

Mert nem a szolgaság lelkét kaptátok, hogy ismét féljetek, hanem a
fiúság Lelkét kaptátok, aki által kiáltjuk: "Abbá, Atya!" Maga a Lélek
tesz bizonyságot a mi lelkünkkel együtt arról, hogy valóban Isten
gyermekei vagyunk. (Róm 8,15-16)

"Az Isten iránti bizalom képessége nagymértékben függ földi
édesapátokkal való gyermekkori kapcsolatotoktól." Mindig összeszorult a
szívem, amikor a bibliaórán a tanár elismételte e sokszor hallott
alapelvet. Logikusnak tűnt, hogy Isten a földi apaságot használja arra,
hogy a mennyei Atyáról tanítson. De vajon az apámmal való törékeny
kapcsolatom azt jelenti, hogy nem leszek képes Istenben bízni?
Gyermekként rettegtem édesapám dührohamaitól, megrémített és feldúlta
az otthonunkat. Tudtam, hogy a Biblia azt mondja, Isten tökéletes
atyaként szeret engem, mégis nehéz volt Istenben bíznom.
Amikor édesanyám halálos beteg lett, láthattam, hogy apám milyen
gyengédséggel veszi őt körül. Lehetséges, hogy ez ugyanaz az ember,
akitől féltem? Amint megbeszéltük a múltat, alázattal ismerte be apai
kudarcait. Megláttam, hogy Isten szeretete mennyire más. Ő nem ember.
Begyógyít minden sebet, amit földi apáink okoztak. Teljesen bízhatunk
Mennyei Atyánk szerető gondoskodásában.

Imádság: Köszönjük neked, Istenünk, hogy nekünk is Mennyei Atyánk
lettél. Ámen.

Isten még a legszeretőbb földi apától is jobban szeret minket!
Linda Boé (Louisiana, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEM ISMERTÉK MEG AZ APAI SZERETETET!