Csendes Percek augusztus 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2008. Aug. 2., Szo, 03:41:02 CEST

                      2008. augusztus 2. szombat

Fil 3,10-16.

10 Hogy megismerjem őt és feltámadása erejét, valamint a szenvedéseiben
való részesedést, hasonlóvá lévén az ő halálához, 11 hogy valamiképpen
eljussak a halottak közül való feltámadásra.
12 Nem mintha már elértem volna mindezt, vagy már célnál volnék, de
igyekszem, hogy meg is ragadjam, mert engem is megragadott a Krisztus
Jézus. 13 Testvéreim, én nem gondolom magamról, hogy már elértem, 14 de
egyet teszek: ami mögöttem van, azt elfelejtve, ami pedig előttem van,
annak nekifeszülve futok egyenest a cél felé, Isten mennyei elhívásának
a Krisztus Jézusban adott jutalmáért.
15 Akik tehát tökéletesek vagyunk, így gondolkozzunk, és ha valamit
másképpen gondoltok, azt is kijelenti majd Isten nektek; 16 ellenben
amire eljutottunk, aszerint járjunk.

                            VISSZATÉRÉS

Nem mintha már elértem volna mindezt, vagy már célnál volnék, de
igyekszem, hogy meg is ragadjam, mert engem is megragadott a Krisztus
Jézus. (Fil 3,12)

Amióta az eszemet tudom, mindig hittem az Úr Jézus Krisztusban.
Kisgyermekként rendszeresen jártam templomba.
Tizenéves koromban abbahagytam a templomba járást. Dolgozni kezdtem a
hétvégéken és iskola után, hogy pénzt gyűjtsek a főiskolára. A
viselkedésem megváltozott. Semmi sem volt krisztusi abból, amit
mondtam, vagy cselekedtem. Eltávolodtam Krisztustól.
Jó néhány évvel később éreztem, hogy nem teljes az életem. Beletelt egy
időbe, mire ráébredtem, mi az, ami hiányzik. Krisztus volt az. Azonban
úgy éreztem, hogy már túl késő; túl sok rosszat tettem. Egyszerűen nem
éreztem magam elég jónak, hogy Krisztushoz visszatérhessek.
De ettől függetlenül újra elkezdtem templomba járni, és rájöttem, nincs
még késő. Jézus azért halt meg a kereszten, hogy mindannyian
visszatérhessünk hozzá. Ha bocsánatért könyörgünk, Isten megbocsát
nekünk - nem azért, mert mi elég jók vagyunk, hanem Jézus Krisztusért.

Imádság: Úr Jézus Krisztus, hálásak vagyunk, hogy mindig
visszatérhetünk hozzád úgy, ahogy vagyunk. Köszönjük irántunk való
szereteted és megbocsátásod! Ámen.

Soha nem késő Krisztushoz térni.
John R. Adair (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK HABOZNAK VISSZATÉRNI AZ ÚRHOZ!