Csendes Percek szeptember 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Sze. 8., Szo, 03:41:03 CEST

                     2007. szeptember 8. szombat

Zsolt 67.

1 A karmesternek: Húros hangszerre. Zsoltárének.
2 Legyen kegyelmes hozzánk az Isten, áldjon meg bennünket, és
ragyogtassa ránk orcáját! (Szela.)
3 Ismerjék meg utadat a földön, szabadításodat a népek között!
4 Magasztaljanak a népek, ó Isten, magasztaljon minden nép!
5 Örüljenek, ujjongjanak a nemzetek, mert pártatlanul ítéled a népeket,
és vezeted a nemzeteket a földön. (Szela.)
6 Magasztaljanak a népek, ó Isten, magasztaljon minden nép!
7 Meghozta termését a föld, megáld bennünket Istenünk, az Isten.
8 Megáld bennünket az Isten, féljék őt mindenütt a földön!

                         ÜZEMBIZTOS MÓDSZER

Magasztaljanak a népek, ó Isten... megáld bennünket Istenünk, az Isten.
(Zsolt 67,6-7)

Paralízis betegségem dolgát Isten mindenható kezébe tettem le, és így
élem életemet a tolószékben. Ez az életmód áldott megtapasztalás
számomra. De néha, amikor a "Miért éppen én?" gondolat megkísért, és
kérdezem, miért olyan problémamentes mások élete, eszembe jut, hogy a
látszat nem szükségszerűen tükrözi a valóságot. Egy jó állás, pénz,
hírnév, vagy szépség nem szünteti meg a problémákat, és nem garantál
boldogságot.
Van egy biztos módszerem arra, hogyan kezeljem az élet kihívásait. A
Bibliából azt olvasom, hogy Istent illeti a mi dicséretünk (Zsolt
22,4), így hát én is dicsérem őt a nehéz körülmények között. Amikor ezt
teszem, ő áldását adja rám, bölcsességemmé és erőmmé lesz. Megtölti
szívem örömmel, sőt, számat nevetéssel. Isten megtisztel azzal, hogy
imáimmal és bizonyságtételeimmel szolgálhatok másoknak.
Választhatunk: élhetünk fogolyként a harag és keserűség sötétségében,
vagy megtöltekezhetünk az Isten szeretetének és áldásának
fényességével. Ha az Isten magasztalását választjuk, örömünk lesz.

Imádság: Istenünk, tégy képessé arra, hogy magasztaljunk téged nehéz
körülményeink ellenére is. Ámen.

Örömöt lelhetünk, ha Istent dicsérjük.
Laura Jean Gray (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK A JÁRVÁNYOS GYERMEKBÉNULÁS KÖVETKEZMÉNYEIT VISELŐKÉRT!