Csendes Percek október 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Okt. 9., K, 03:41:02 CEST

                        2007. október 9. kedd

Ef 4,17-24.

17 Mondom tehát, és tanúsítom az Úr nevében, hogy többé nem élhettek
úgy, ahogyan a pogányok élnek hiábavaló gondolkodásuk szerint. 18 Az ő
elméjükre sötétség borult, és elidegenedtek az Istennek tetsző élettől,
mert megmaradtak tévelygésükben, és megkeményedett a szívük. 19 Ezért
erkölcsi érzékükben eltompulva, gátlástalanul mindenféle tisztátalan
tevékenységre vetemedtek nyereségvágyukban. 20 Ti azonban nem így
tanultátok a Krisztust; 21 ha valóban úgy hallottatok róla, és kaptatok
felőle tanítást, ahogyan az megvalósult Jézusban. 22 Vessétek le a régi
élet szerint való óembert, aki csalárd és gonosz kívánságok miatt
megromlott; 23 újuljatok meg lelketekben és elmétekben, 24 öltsétek fel
az új embert, aki Isten tetszése szerint valóságos igazságban és
szentségben teremtetett.

                        MIT HAGYOK MAGAM UTÁN?

Nyolcéves volt Jósiás, amikor uralkodni kezdett, és harmincegy évig
uralkodott Jeruzsálemben. Azt tette, amit helyesnek tart az Úr. (2Kir
22,1-2)

Szombat reggelenként visszavonulok a szobámba a kávéval, hogy
elolvassam a reggeli újságot. A családom még alszik, így nyugodtan
élvezhetem a magányt. Mindig megnézem a gyászjelentést az újságban.
Különösen az életutak összefoglalása érdekel. Csodálattal tölt el, hogy
egyesek milyen nagyszerű kapcsolatokat és tetteket hagynak maguk után,
és elszomorít, hogy másoknak viszont alig volt emberi kapcsolatuk.
A 2Kir-ban lévő gyászjelentés arra ösztönöz, hogy a saját életemet
végiggondoljam. Milyen nyomot fogok hagyni azokban, akiket Isten az
életembe helyezett? Végiggondolom, hogy milyen hatással vagyok a
családomra, a munkatársaimra, barátaimra, sőt, még olyan ismerőseimre
is, mint például a zöldséges. Ha felismerem, ha nem, hatással vagyok a
körülöttem lévő emberekre minden egyes pillanatban. Jobbá válnak az
emberek azáltal, hogy ismernek engem? Ösztönzöm őket a lelki
fejlődésben? Mi állna az én sírfeliratomon?
A gyászjelentés kizökkent a közömbösségemből és az isteni elhívásra
emlékeztet, hogy őt szolgáljam minden nap. Ne felejtsük, minden nap a
"hagyatékunkon" munkálkodunk.

Imádság: Urunk, segíts, hogy építő és ösztönző hatással lehessünk
másokra. Ámen.

Minden új órában képviselhetjük Isten szeretetét.
Tom Smith (Utah, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKKEL NAPONTA TALÁLKOZUNK!
_____________________________

Írjál áhítatot a Csendes Percek számára!

Valóságossá vált számodra Isten gondoskodása és jelenléte a másokkal
való kapcsolatban? Adott-e neked a Biblia útmutatást és segített-e
abban, hogy láthassd, hogyan munkálkodik Isten? Személyessé vált-e a
Szentírás üzenete számodra, amikor elcsendesedtél felette? Ha igen,
akkor van mit megosztanod másokkal.
Kérünk, hogy gondolataidat küld el a szerkesztoseg at csendespercek.hu
címre.
Részletek a http://www.csendespercek.hu oldal 'Írj áhítatot!' menüpont