Csendes Percek október 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Okt. 10., Sze, 03:41:02 CEST

                       2007. október 10. szerda

Ézs 55,6-11.

6 Keressétek az URat, amíg megtalálható! Hívjátok segítségül, amíg
közel van!
7 Hagyja el útját a bűnös, és gondolatait az álnok ember! Térjen az
ÚRhoz, mert irgalmaz neki, Istenünkhöz, mert kész megbocsátani.
8 Bizony, a ti gondolataitok nem az én gondolataim, és a ti utaitok nem
az én utaim - így szól az ÚR.
9 Mert amennyivel magasabb az ég a földnél, annyival magasabbak az én
utaim a ti utaitoknál, és az én gondolataim a ti gondolataitoknál.
10 Mert ahogyan az eső és a hó lehull az égből, és nem tér oda vissza,
hanem megöntözi a földet, termővé és gyümölcsözővé teszi; magot ad a
magvetőnek és kenyeret az éhezőnek,
11 ilyen lesz az én igém is, amely számból kijön: nem tér vissza hozzám
üresen, hanem véghezviszi, amit akarok, eléri célját, amiért küldtem.

                        ISTEN SZAVÁNAK HATALMA

Kérjetek, és adatik, keressetek, és találtok, zörgessetek, és
megnyittatik nektek. (Lk 11,9)

Amikor 1969-ben Vietnámba mentem, ateista voltam. A háború azonban
megváltoztatja az embert. Amikor először körbezárt az ellenség tüze,
azon kezdtem gondolkodni, mi történik, amikor az ember meghal és van-e
Isten. Elhatároztam, hogy ha mindezt túlélem, megtalálom a választ erre
a kérdésre. A következő három évben ezt éreztem küldetésemnek. Sok
könyvet elolvastam, több templomba elmentem, kutattam a sokféle
világvallást, és mindenféle emberrel beszélgettem.
1972-ben visszamentem Vietnámba újabb katonai szolgálatra. Itt kaptam
valakitől egy Bibliát, aki azt mondta, hogy a kérdéseimre megtalálom
benne a választ. Kételkedtem benne, de az olvasásra biztatott. Egyszer
a Példabeszédeket nyitottam ki. Az egyszerűsége és bölcsessége
lenyűgözött, és ez volt az a pillanat, ami fordulópontot jelentett az
életemben. Azon az éjszakán imádkoztam először igazán Istenhez.
"Istenem, ha tényleg létezel, meg akarlak ismerni." A következő
hónapokban Isten meggyőzött a léte felől, mert válaszolt az imáimra.
Mire elérkezett az idő, hogy hazainduljak, tudtam, hogy készen állok a
döntésre. Egy szabadtéri koncerten, végleg behívtam az életembe
Krisztust, és azóta teljesen megváltoztam. Krisztus ugyanezt el tudja
végezni mindenkiben.

Imádság: Istenünk, ismerni akarunk téged, és azt szeretnénk, ha a
barátaink is ismernének. Ámen.

Ha kérdéseink vannak, Isten eljön hozzánk és válaszol.
Den Slattery (Michigan)

IMÁDKOZZUNK A VESZÉLYES KATONAI SZOLGÁLATOT VÉGZŐKÉRT!
_____________________________

Ajánld a Csendes Percek füzeteket!

Azokhoz is eljuthatnak a Csendes Percek áhítatok, akiknek nincs
számítógépe.
Hívd fel a figyelmét barátaidnak, ismerőseidnek erre a lehetőségre,
vagy rendeld meg valakinek ajándékba.
A Csendes Percek füzetek előfizetési ára 1260 Ft évente.
Megrendeléseket várjuk a szerkesztőségnél:
Magyarországi Metodista Egyház
1032 Budapest, Kiscelli utca 73.
Tel/fax: 06 1 250-1536
E-mail: szerkesztoseg at csendespercek.hu