Csendes Percek március 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Már. 19., H, 03:41:02 CET

                       2007. március 19. hétfő

2Jn 1-6.

1 Én, a presbiter, a kiválasztott Úrnőnek és gyermekeinek, akiket
igazán szeretek; és nemcsak én, hanem mindenki, aki ismeri az
igazságot, 2 akiket azért az igazságért szeretek, amely bennünk van, és
velünk lesz örökké. 3 Legyen velünk kegyelem, irgalom, békesség az Atya
Istentől és a Jézus Krisztustól, az Atya Fiától igaz szeretettel.
4 Nagyon örültem, hogy találtam gyermekeid között olyanokat, akik
igazságban járnak, úgy, ahogyan parancsot kaptunk erre az Atyától. 5
Nem úgy kérlek téged, Úrnőm, mintha új parancsolatot írnék neked, sőt
azt írom, ami kezdettől fogva a miénk volt: hogy szeressük egymást. 6
Ez a szeretet pedig azt jelenti, hogy az ő parancsai szerint élünk: ez
a parancs viszont az, amelyről kezdettől fogva hallottátok, hogy
aszerint kell élnetek.

                        A SZERETET KÖZÖSSÉGE

Ügyeljünk arra, hogy egymást kölcsönösen szeretetre és jó cselekedetre
buzdítsuk. Saját gyülekezetünket ne hagyjuk el, ahogyan egyesek
szokták, hanem bátorítsuk egymást; mivel látjátok, hogy közeledik az a
nap. (Zsid 10,24-25)

Közel 10 éve vagyok egy férfi bibliakör tagja. Hetente egyszer
találkozunk, minden kedd reggel, és az évek alatt igazi hittársakká
váltunk. Megosztjuk egymással örömeinket, gondjainkat, félelmeinket,
reményeinket és szomorúságainkat.
Egyik leggyakoribb témánk az a kihívás, hogyan gyakoroljuk hitünket
hitetlenek társaságában, akikkel naponta találkozunk. Gyakran beszélünk
arról, hogyan legyünk elkötelezettek saját hitünkben, amikor erőteljes
hitetlenséggel és cinizmussal kell szembenéznünk.
Isten útján járni olykor magányosan is lehet. De ez a magányosság csak
átmeneti. Az a hit, ami imádság, Isten igéjének tanulmányozása,
templomba járás során alakul ki, elég erős ahhoz, hogy az "ellenállás"
idején is megtartson bennünket. Napi szolgálatainkban lehetőségünk van
arra, hogy pozitív hozzáállásunk és cselekedeteink által másokban is
vágyat ébresszünk az Istennel való személyes kapcsolatra.

Imádság: Istenünk, újítsd meg odaszánásunkat, hogy jobban szolgáljunk.
Emlékeztess, hogy milyen jó megosztani az örömeinket és nehézségeinket
hívő társainkkal. Ámen.

Semmi sem pótolhatja azt a közösséget és támogatást, amit más hívők
társaságában találunk.
E. H. Eudy (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEM HISZNEK AZ ÉLŐ ISTENBEN!