Csendes Percek június 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Jún. 7., Cs, 03:41:02 CEST

                      2007. június 7. csütörtök

Zsolt 103,1-5.

1 Dávidé. Áldjad, lelkem, az URat, és egész bensőm az ő szent nevét!
2 Áldjad, lelkem, az URat, és ne feledd el, mennyi jót tett veled!
3 Ő megbocsátja minden bűnödet, meggyógyítja minden betegségedet,
4 megváltja életedet a sírtól, szeretettel és irgalommal koronáz meg.
5 Betölti javaival életedet, megújul ifjúságod, mint a sasé.

                            ISTEN KINCSE

Az Úr mondja: drágának tartalak és becsesnek, mivel szeretlek. (Ézs
43,4)

Egyik este a házam környékén sétáltam, amikor észrevettem egy széket a
szemetes konténerben. Bár nagyon rossz állapotban volt, kivettem a
szemét közül és hazavittem. A szék fából készült, az ülése pedig
nádból. Megtisztítottam a fa részét, újranádaztam, és az egész széket
lefestettem. Csodálatos új székemet a konyhába tettem, és reggelente
azon imádkozom.
Saját élettörténetemben is volt idő, amikor pontosan úgy éreztem magam,
mint ez a régi szék; nyomorult és meggyötört voltam. Úgy éreztem, nincs
semmi értelme az életemnek, teljesen üres voltam. Szükségem volt
valamire, de nem tudtam, mi lehet az. Szó szerint a szemetesben éreztem
magam. Egy napon azonban megtalált az Úr, megtisztított a vérével, új
nevet adott, és újjáformált. Ma már tudom, hogy van értelme az
életemnek. Tudom, hogy Jézus szeret, és soha nem fog elhagyni.

Imádság: Köszönjük Urunk, hogy a sebeink és bűneink mögé látsz.
Köszönjük, hogy szeretsz minket, és a te szemedben értékesek vagyunk.
Áldunk megváltó és újjászülő kegyelmedért! Ámen.

Isten számára minden ember értékes.
Alexis R Cuza (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ELVESZETTNEK ÉRZIK MAGUKAT!