Csendes Percek június 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Jún. 8., P, 03:41:02 CEST

                        2007. június 8. péntek

Mt 11,28-30.

Jézus szavai: 28 "Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok, és
meg vagytok terhelve, és én megnyugvást adok nektek. 29 Vegyétek
magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy szelíd vagyok, és
alázatos szívű, és megnyugvást találtok lelketeknek. 30 Mert az én igám
boldogító, és az én terhem könnyű."

                     HASZNÁLJUK ERŐFORRÁSUNKAT

Kérjetek, és adatik nektek, keressetek, és találtok, zörgessetek, és
megnyittatik nektek. (Mt 7,7)

Egy nap, mikor kiléptem a házból, láttam, hogy kisfiam ott áll a
homokkal megrakott talicskája mellett. Általában nagyon élvezte, hogy a
ház egyik végében levő új homokozóból a másik oldalon álló régi
homokozóba furikázhatta a homokot. Ennek ellenére most mégis
fintorgott.
"Mi a baj?" - kérdeztem tőle.
A vállát megvonva mondta: "Túl nehéz és nem tudom megmozdítani, pedig
már mindent megpróbáltam."
Mosolyogtam és vártam. - "Értem, de még nem próbáltál meg mindent. Még
van egy dolog, amit tehetnél."
Ott állt és gondolkodott. Végül megváltozott az arckifejezése. - "Ó,
megkérhetnélek téged, hogy segíts." Így is tett, én pedig nagy örömmel
segítettem neki.
Mi, keresztyének is milyen gyakran úgy gondoljuk, nyugodtan feladhatjuk
a küzdelmet, hiszen már mindent megpróbáltunk a helyzetünk
megváltoztatására. Azonban amíg nem fordultunk szerető Atyánkhoz, addig
nem használtunk fel minden lehetőséget. Ahol az ember ereje fogytán,
ott Isten kezd el munkálkodni.

Imádság: Uram, emlékeztess minket arra, hogy nehéz terheink
hordozásához használhatjuk a te erődet. Ámen.

Kérjünk bátran, Isten meg tudja cselekedni, amire mi képtelenek
vagyunk!
Kenny A. Noble (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK TEHETETLENNEK ÉRZIK MAGUKAT!