Csendes Percek július 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Júl. 20., P, 03:41:02 CEST

                       2007. július 20. péntek

Róm 10,8-11.

8 Hanem mit mond? "Közel van hozzád az ige, a te szádban és a te
szívedben", mégpedig a hit igéje, amelyet mi hirdetünk. 9 Ha tehát
száddal Úrnak vallod Jézust, és szíveddel hiszed, hogy Isten
feltámasztotta őt a halálból, akkor üdvözülsz. 10 Mert szívvel hiszünk,
hogy megigazuljunk, és szájjal teszünk vallást, hogy üdvözüljünk. 11 Az
Írás is így szól: "Aki hisz őbenne, nem szégyenül meg."

                              HISZEM!

Ha tehát száddal Úrnak vallod Jézust, és szíveddel hiszed, hogy Isten
feltámasztotta őt a halálból, akkor üdvözülsz. (Róm 10,9)

Az öreg George büszke volt arra, hogy kemény és független ember. Dacos
magatartása tükröződött hajviseletében: kócos ősz haját homlokáról
hátra fésülve hordta. Mindketten szerettük a baseball-t, különösen a
régi fiúkat, akik élvezetesen játszottak. Feleségével, Dellával egy
templomba jártunk. Della rávett, hogy beszéljek George barátommal, a
hitéről. Az egyetlen alkalommal, amikor felhoztam a témát, nehéz csend
ült a sötét szobára, míg a rádióban a meccset közvetítették, s
cigarettája parázslott a sötétben. Így hát csupán barátok maradtunk, és
imádkoztam érte.
Következő nyáron George kórházi szobájában együtt néztük az All-Star
meccset a tévében. Hangos köhögés tört fel szétroncsolt tüdejéből.
Váratlanul fél könyökre emelkedett és megkérdezte: "Igazak azok, amiket
Jézusról mondtál nekem?" "Igen, George" - válaszoltam - "teljes
mértékben igazak". Szívéből ez az egyszerű szó hangzott fel: "Hiszem!"
Néhány nap múlva az örökkévalóságba lépett. Minden évben, amikor az
All-Star meccset nézem, visszaemlékszem a barátomra, akivel együtt
néztük a baseball-t, s aki élete végén jutott hitre.

Imádság: Istenem, segíts, hogy meg tudjam mutatni másoknak a hozzád
vezető utat. Ámen.

Ha nem is látjuk az eredményt, a magok, amelyeket elültetünk,
növekednek.
Dean Mailes (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK BÁTORSÁGÉRT A TANÚSÁGTÉTELHEZ!