Csendes Percek július 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Júl. 21., Szo, 03:41:02 CEST

                       2007. július 21. szombat

Jn 10,7-10.

7 Jézus tehát így szólt hozzájuk: "Bizony, bizony, mondom néktek: én
vagyok a juhok ajtaja. 8 Aki énelőttem jött, mind tolvaj és rabló, de a
juhok nem is hallgattak rájuk. 9 Én vagyok az ajtó: ha valaki rajtam át
megy be, megtartatik, az bejár és kijár, és legelőre talál. 10 A tolvaj
csak azért jön, hogy lopjon, öljön és pusztítson: én azért jöttem, hogy
életük legyen, sőt bőségben éljenek."

                        VIRÁGBŐSÉG A KERTBEN

Az Úré a föld és ami betölti, a földkerekség és a rajta lakók. (Zsolt
24,1)

A kertészkedés a szenvedélyem. Ahogy azt minden szenvedélyes kertész
tudja, a sok virág titka, hogy rendszeresen le kell szedni a kinyílt
virágokat, hogy az új bimbók is ki tudjanak nyílni. A kertészeknek van
egy mondásuk: "Minél többet szedsz, annál több lesz."
Szokásom volt, hogy a munkatársaim asztalait kertem virágaival
díszítettem. De tavaly tavasszal, húsz év után, nyugdíjba mentem, hogy
a férjemmel egy vállalkozásba kezdjünk. Mivel már nem volt hová tenni a
virágcsokrokat, kiraktam egy táblát a kertem elé: "Virágbőség a
kertben", és a Zsolt 24,1-ből odaírtam: "Az Úré a föld és ami betölti".
Hívtam a szomszédokat és az arra járókat, hogy szedjenek annyi virágot,
amennyit csak akarnak. Még egy metszőollót is odakészítettem. A
szomszédok először meglepődtek, de nagyon örültek. Nemcsak a kertemben
lett rengeteg virág ősszel, de olyan szomszédaink is jó barátaink
lettek, akiket azelőtt nem ismertünk.
A vállalkozásunkban néha vannak nehézségek, de valahányszor
elcsüggedek, kimegyek a kertbe, és akármilyen évszak is van, bátorságot
ad, amikor látom magam körül Isten ígéreteinek a kézzelfogható
bizonyítékát.

Imádság: Istenünk, nyisd meg a szemünket, hogy láthassuk és
gyönyörködhessünk a föld szépségében. Ámen.

Miben látom ma meg Isten jóságát?
Sarah Schaller Linn (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÚJ VÁLLALKOZÁST ELKEZDŐKÉRT!