Csendes Percek július 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Júl. 19., Cs, 03:41:03 CEST

                      2007. július 19. csütörtök

Zsolt 143,7-10.

7 Siess, URam, hallgass meg, mert odavan a lelkem. Ne rejtsd el orcádat
előlem, mert olyan leszek, mint a sírba leszállók!
8 Hadd halljam minden reggel, hogy hűséges vagy, hiszen benned bízom!
Ismertesd meg velem, melyik úton járjak, mert hozzád vágyódik lelkem.
9 Ments meg ellenségeimtől, URam, nálad keresek oltalmat!
10 Taníts akaratod teljesítésére, mert te vagy Istenem! A te jó lelked
vezéreljen az egyenes úton!

                              A JÓ ÚT

Így szól az Úr: Álljatok ki az utakra, és nézzetek szét,
kérdezősködjetek az ősi ösvények után, melyik a jó út, és azon
járjatok, akkor nyugalmat találtok lelketeknek! (Jer 6,16)

Mindannyiunknak megvannak a magunk gyengeségei, és szükségünk van a
Szentlélek útmutatására, hogy képessé tegyen bennünket Isten akarata
szerint élni. Mindig imádkozom és kérem Istent, hogy segítsen
megtartani a parancsolatokat, és uralkodni az indulataimon és
tetteimen, mint a mohóság, irigység, büszkeség, ítélkezés és pletyka.
Ma azt kértem Istentől, tartson meg alázatosnak, és vegye el
büszkeségemet.
Munkahelyemen úgy gondoltam, hogy mindenkinek a saját feladatát kell
elvégezni. Imádságom után két kollégám megkért, hogy segítsek nekik.
Nem vitáztam, és nem mondtam nemet, de belül bosszankodtam. Ekkor egy
hangot hallottam bensőmben: "Ha ezt megteszed, akkor leszel alázatos."
Isten megadta nekem az erőt, hogy ne nehezteljek kollégáimra, és
megmutatta, hogy egyetlen feladat sem alantas, és semmi rossz nincs
abban, hogy segítünk egymásnak.
Isten Lelke beszél hozzánk. Érzelmeink és érzéseink azonban hangosak,
és megakadályozhatnak abban, hogy meghalljuk őt, amikor éppen
visszatart valami rossz elkövetésétől, vagy a jó útra vezet. Ha
hallgatunk rá, értékes vezetésre és támaszra találunk hitünk
növekedéséhez.

Imádság: Istenünk, tégy késszé meghallani hangodat, és megérteni
akaratodat, hogy vezetésed szerint éljünk. Ámen.

Isten Lelke szól hozzánk, és vezet.
Elizabeth Alex Thomas (Kuvait)

IMÁDKOZZUNK MUNKATÁRSAINKÉRT!