Csendes Percek február 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Feb. 2., P, 03:41:02 CET

                       2007. február 2. péntek

Zsolt 31,1-2.20-25.

1 A karmesternek: Dávid zsoltára.
2 Hozzád menekülök, URam, ne szégyenüljek meg soha! Ments meg engem
irgalmasan!
20 Milyen nagy a te jóságod, melyet a téged félőknek tartogatsz! Ebben
részesíted a hozzád menekülőket minden ember szeme láttára.
21 Jól elrejted őket magadnál az emberek áskálódása elől. Megőrzöd őket
sátradban a perlekedő nyelvektől.
22 Áldott az ÚR, aki csodálatos hűséggel bánt velem az ostromlott
városban!
23 Én már azt gondoltam ijedtemben, hogy eltaszítottál magadtól. De te
meghallgattad könyörgő szavamat, amikor hozzád kiáltottam segítségért.
24 Szeressétek az URat, ti hívei mind! Az állhatatosokat megtartja az
ÚR, de kamatostul megfizet a gőgösöknek.
25 Legyetek erősek és bátor szívűek mind, akik az ÚRban reménykedtek!

                             NYUGDÍJAS?

Sokféle szándék van az ember szívében, de csak az Úr tanácsa valósul
meg. (Péld 19,21)

Negyvenhét évesen, egy köztisztviselői állásból mentem nyugdíjba.
Gondtalan jövőt képzeltem magamnak, sok pihenésre fordítható idővel.
Azonban néhány év elteltével komoly egészségi problémák és egyéb
családi ügyek miatt elfogytak tartalékaim. Munka után kellett néznem.
Hamarosan tanítani kezdtem. Tanítványaim mindenféle kultúrából
érkeztek. Velük való kapcsolatom és az ő fiatalos látásmódjuk által
megtanultam másképp tekinteni az életre.
Megláttam Isten gyengéd szeretetét minden változásban, ami velem
történt. Lett egy munkám, amit nagyon szeretek, képes vagyok fedezni a
kiadásaimat, és tele vagyok életerővel. Biztos vagyok abban, ha a saját
elképzeléseim váltak volna valóra, akkor nem lettem volna boldog.
Valószínű, hogy az élet zsivajától visszavonulva csak begyepesedtem
volna.
Mindezek által megtanultam, ha életünket Isten kezébe adjuk, áldást
találunk még a legmostohább körülményekben is.

Imádság: Köszönjük, kegyelmes Istenünk, hogy velünk vagy minden új
helyzetben, és köszönjük a Jézus Krisztussal való végtelen élet
ígéretét! Ámen.

Hiába változnak körülményeink, Isten jósága állandó.
Graciela Murillo Paniagua (Morelos, Mexikó)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEM TUDNAK NYUGDÍJBA MENNI!