Csendes Percek február 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Feb. 3., Szo, 03:41:03 CET

                       2007. február 3. szombat

Ef 6,11-17.

11 Öltsétek magatokra az Isten fegyverzetét, hogy megállhassatok az
ördög mesterkedéseivel szemben. 12 Mert a mi harcunk nem test és vér
ellen folyik, hanem erők és hatalmak ellen, a sötétség világának urai
és a gonoszság lelkei ellen, amelyek a mennyei magasságban vannak. 13
Éppen ezért vegyétek fel az Isten fegyverzetét, hogy ellenállhassatok a
gonosz napon, és mindent leküzdve megállhassatok. 14 Álljatok meg
tehát, felövezve derekatokat igazságszeretettel, és magatokra öltve a
megigazulás páncélját, 15 felsaruzva a lábatokat a békesség evangéliuma
hirdetésének a készségével. 16 Vegyétek fel mindenképpen a hit pajzsát,
amellyel kiolthatjátok a gonosznak minden tüzes nyilát. 17 Vegyétek fel
az üdvösség sisakját is, és a Lélek kardját, amely az Isten beszéde.

                           HOZZ ESERNYŐT!

Öltsétek magatokra az Isten fegyverzetét, hogy megállhassatok az ördög
mesterkedéseivel szemben. (Ef 6,11)

Amint közeledtem a kórház kijáratához, hirtelen visszahőköltem a sietve
betóduló emberektől, akik a jégeső elől menekültek be. Sóváran néztem
azokat, akiknek jó esőköpenyük volt.
Az időjárás-jelentésben figyelmeztettek, hogy jeges eső várható aznap,
de a reggeli sietségben csak egy könnyű szövetkabátot vettem fel. Az
esernyőm meg pontosan ott volt, ahol hagytam - az autómban. Mivel nem
törődtem a figyelmeztetéssel, nem megfelelő öltözetben kellett
szembenéznem az esővel.
Pál azt mondja, hogy az életben vívott küzdelmeinkre készüljünk fel
azzal, hogy "magunkra öltjük Isten fegyverzetét" - a hitet, az
igazságosságot, a megváltás reményét, és Isten igéjét. Ha túl gyakran
rohanunk el e vértezet nélkül, akkor védtelenek és sebezhetők leszünk.
Ahogyan akkor az esőkabát vagy az esernyő segített volna rajtam, úgy
segít rajtunk Isten fegyverzete lelki viharaink idején. Ez a fegyverzet
a sajátunk lehet, ha élünk a lehetőséggel, és magunkra öltjük, amit
Isten ad. Rohanó életünkben mi lehet ettől fontosabb?

Imádság: Atyánk, segíts nekünk észben tartanunk, hogy minden napon
lelki csatát vívunk, és semmi nem lehet fontosabb, minthogy igéddel
felvértezzük magunkat! Ámen.

Isten fegyverzete mindig a miénk lehet, ha szükségünk van rá.
Linda Darby Hughes (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI LELKI VIHARBA KEVEREDETT!