Csendes Percek április 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Ápr. 26., Cs, 03:41:02 CEST

                     2007. április 26. csütörtök

Zsolt 19,7-11.

7 Elindul az ég egyik szélétől, átível a másik széléig, nincs rejtve
melege elől semmi.
8 Az ÚR törvénye tökéletes, felüdíti a lelket. Az ÚR intő szava
határozott, bölccsé teszi az együgyűt.
9 Az ÚR rendelkezései helyesek, megörvendeztetik a szívet. Az ÚR
parancsolata világos, ragyogóvá teszi a szemet.
10 Az ÚR félelme tiszta, megmarad örökké. Az ÚR döntései igazak,
mindenben igazságosak,
11 kívánatosabbak az aranynál, sok színaranynál is, édesebbek a méznél,
a csurgatott méznél is.

                          SZEMÉLYES ÜZENET

A lélek az, aki életre kelt, a test nem használ semmit: azok a
beszédek, amelyeket én mondtam nektek: lélek és élet. (Jn 6,63)

Mielőtt elolvasnám az ajánlott bibliai részt és az áhítatot a Csendes
Percekből, mindig arra kérem Istent, küldjön személyes üzenetet. A
közelmúltban nagymamám válságos egészségi állapotban volt, és Isten
személyes üzenettel ajándékozott meg.
Attól a naptól úgy éreztem, hogy Isten egy személyes napi igét ad a
Szentírás meghatározott részletén keresztül, hogy megtartson és
megerősítsen. Aláhúztam ezeket a részeket a Bibliámban és feltüntettem
az aznapi dátumot a sor szélén. Elkezdtem naplót vezetni az
olvasottakról, amit Isten azon a napon megmutatott, és amit az adott
versről gondoltam. Bizonyos napokon Isten megújult erőt és gyógyulást
ígért (Ézs 40,31; 53,4-5). Máskor arra emlékeztetett, hogy bízzam rá
minden szükségemet (Mt 6,33). Megint más alkalommal emlékeztetett, hogy
nem vagyok egyedül, Ő velem van minden válsághelyzetben (Ézs 41,10).
Isten azt ígéri: "Megtaláltok engem, ha kerestek és teljes szívvel
folyamodtok hozzám" (Jer 29,13). Újabb megtapasztalásom megtanított az
Istentől jövő személyes üzenetvárás fontosságára a mindennapi
bibliaolvasáskor.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, személyre szóló üzenetedet, melyet igéden
keresztül kínálsz nekünk minden nap. Segíts, hogy nyitottak legyünk
meghallani szavaidat. Ámen.

Ma mit mond nekem Isten?
Janine A. Kuty (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY TELJES SZÍVÜNKKEL KERESSÜK ISTENT!