Csendes Percek április 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Ápr. 25., Sze, 03:41:01 CEST

                       2007. április 25. szerda

Róm 14,7-9.

7 Mert közülünk senki sem él önmagának, és senki sem hal meg önmagának;
8 mert ha élünk, az Úrnak élünk, ha meghalunk, az Úrnak halunk meg.
Tehát akár élünk, akár meghalunk, az Úréi vagyunk. 9 Mert Krisztus
azért halt meg, és azért kelt életre, hogy mind a holtakon, mind az
élőkön uralkodjék.

                           SOHA SEM EGYEDÜL

Mert Krisztus azért halt meg, és azért kelt életre, hogy mind a
holtakon, mind az élőkön uralkodjék. (Róm 14,9)

Egy katonatársam tette fel a kérdést a második világháborúban, miután
harci egységünk Normandia erdős részén vonult át: "Miért vagy
keresztyén?" A legjobb választ adtam, amit akkor adni tudtam: "Az
embernek igen butának kell lennie ahhoz, hogy ne legyen keresztyén,
hiszen jobb így élni és így meghalni."
Nem emlékszem, hogy válaszom kielégítő volt-e számára. Most azonban,
miután 85 évet leéltem, megerősítem ugyanazt az egyszerű választ. Meg
vagyok győződve, hogy a hívő emberek boldogabban élnek, és halnak meg,
mert nagyobb békességgel tudnak szembenézni az élet viharaival, mint
azok, akik nem hiszik, hogy Isten mellettük van.
Mai igénk biztosít arról, hogy a mi Urunk velünk akar járni életben és
halálban is, és hogy Krisztus Úr holtakon és élőkön. Ha van belső
békességünk, amely Isten jelenlétéből fakad, és amely "minden értelmet
meghalad, és meg fogja őrizni szíveinket és gondolatainkat a Krisztus
Jézusban" (Fil 4,7), akkor bizakodva élhetünk és halhatunk meg.

Imádság: Drága Urunk, szeretünk és bízunk benned, és tudjuk, hogy
velünk vagy életünkben és halálunkban. Köszönjük. Ámen.

Ma hogyan érzékelem Isten jelenlétét?
Jack G. Ammon (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK FÉLNEK AZ ÉLETTŐL ÉS A HALÁLTÓL!
_____________________________

Könyvajánlat:

C. S. Lewis: Perelandra
(Bolti ár: 1980 Ft,- internetes ár: 1782,- Ft.)
Ransomot, A csendes bolygó fõhõsét ezúttal a Perelandrára, a
földiek között Vénuszként ismert égitestre szóltja a titkos küldetés. A
távoli bolygó a természet csodája: a rajta lakó élõlények
szelídek, barátságosak, nem ismerik a félelmet. a tenger-bölcsõ
úszó szigetein õk kísérik Perelandra királyát és királynõjét,
hogy egymásra találjanak.
A szerzõ klasszikussá vált kozmikus trilógiájának második része.

Harmat Kiadó
1114, Budapest, Bukarest u. 3.
Tel/Fax: (36-1) 466-9896
harmat at harmat.hu