Csendes Percek november 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Nov. 3., P, 03:41:01 CET

                       2006. november 3. péntek

Jn 6,30-35.

30 Erre megkérdezték a zsidók Jézust: "És te milyen jelt mutatsz, hogy
miután láttuk, higgyünk neked? Mit cselekszel? 31 Atyáink a mannát
ették a pusztában, ahogyan meg van írva: Mennyei kenyeret adott nekik
enni." 32 Jézus pedig így válaszolt nekik: "Bizony, bizony, mondom
néktek, nem Mózes adta nektek a mennyei kenyeret, hanem az én Atyám
adja nektek az igazi mennyei kenyeret. 33 Mert az Isten kenyere a
mennyből száll le, és életet ad a világnak." 34 Erre ezt mondták neki:
"Uram, add nekünk mindig ezt a kenyeret!" 35 Jézus azt mondta nekik:
"Én vagyok az élet kenyere: aki énhozzám jön, nem éhezik meg, és aki
énbennem hisz, nem szomjazik meg soha."

                         LELKI TÁPLÁLKOZÁS

Jézus azt mondta nekik: "Én vagyok az élet kenyere, aki énhozzám jön,
nem éhezik meg, és aki énbennem hisz, nem szomjazik meg soha." (Jn
6,35)

Táplálkozással kapcsolatos kurzusokon azt tanultam, hogy amit
megeszünk, az vagy hasznos, vagy káros testünk számára. A
környezetünkben lévő vegyszerek is ártalmasak, ezért fontos, hogy olyan
étellel tápláljuk a testünket, amelyek segítenek ellenállni a káros
hatásnak. Ugyanígy naponta kapcsolatba kerülünk a lelkünk számára káros
anyagokkal. Az aggodalom, irigység, állandó elfoglaltság, de még az
élet napi teendői is homályossá tehetik szemünket Isten szerető tervét
illetően.
Egyik reggel, amikor az ilyen napi teendők, mint a telefonhívások, házi
munka, vacsorakészítés nyomasztóan nehezedtek rám, elkezdtem listát
írni abban a reményben, hogy ha elég gyors vagyok, mindennel
végezhetek. A lista készítése közben rájöttem, mennyire szükségem van
Isten lelki táplálékára. Tudtam, milyen fontos, hogy olvassam a Bibliát
és imádkozzam. Először feladataim elvégzése utánra szerettem volna
halasztani, de végül mégis elővettem a Csendes Perceket és a Bibliámat,
és imádkoztam. Hálás voltam, hogy Isten emlékeztetett: a vele való
együttlétre van leginkább szükségem.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük, hogy te adsz számunkra lelki
táplálékot. Segíts, hogy ne felejtsük el, hogy veled kezdjünk minden
napot. Ámen.

Isten megújít bennünket, hogy teljes életet élhessünk. "Érezzétek, és
lássátok, hogy jó az Úr!" (Zsolt 34,9)
Paula Erson (New York, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEM TUDNAK KIKAPCSOLÓDNI!