Csendes Percek november 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Nov. 4., Szo, 03:41:02 CET

                      2006. november 4. szombat

Ézs 6,1-8.

1 Uzzijjá király halála évében láttam az Urat, magasra emelt trónon
ülve. Palástja betöltötte a templomot. 2 Szeráfok álltak mellette,
hat-hat szárnya volt mindegyiknek: kettővel arcát takarta el, kettővel
lábát fedte be, kettővel pedig repült. 3 Így kiáltott egyik a másiknak:
Szent, szent, szent a Seregek URa, dicsősége betölti az egész földet!
4 A hangos kiáltástól megremegtek a küszöbök eresztékei, és a templom
megtelt füsttel. 5 Ekkor megszólaltam: Jaj nekem! Elvesztem, mert
tisztátalan ajkú vagyok, és tisztátalan ajkú nép között lakom. Hiszen a
Királyt, a Seregek URát látták szemeim!
6 És hozzám repült az egyik szeráf, kezében parázs volt, amelyet
fogóval vett le az oltárról.
7 Számhoz érintette, és ezt mondta: Íme, ez megérintette ajkadat, bűnöd
el van véve, vétked meg van bocsátva.
8 Majd az Úr szavát hallottam, aki ezt mondta: Kit küldjek el, ki megy
el követségünkben? Én ezt mondtam: Itt vagyok, engem küldj!

                            ENGEM KÜLDJ!

Majd az Úr szavát hallottam, aki ezt mondta: Kit küldjek el, ki megy el
követségünkben? Én ezt mondtam: Itt vagyok, engem küldj! (Ézs 6,8)

Érettségi után három évet katonai szolgálatban töltöttem, majd
elkezdtem karrierem építését anélkül, hogy Isten vezetését kerestem
volna. Évek múlva egy nagy kommunikációs vállalatnál helyezkedtem el.
Itt többször is előléptettek. Egyszer csak egy olyan beosztásban
találtam magam, ami jóval meghaladta a képességeimet. Valamit
változtatnom kellett.
Ekkor Istenhez imádkoztam, kérve az ő vezetését, és várva válaszát.
Néhány hónap múlva a vállalat előnyugdíjazási lehetőséget kínált fel
képzett alkalmazottjai számára, köztük nekem is. Isten válaszolt az
imámra.
Nem sokkal nyugdíjazásom után felkértek, hogy segítsek a gyülekezeti
nyári bibliaiskolában. Ekkor kezdtem felfedezni Isten tervét a
munkámban. Ma gyermek - és ifjúsági vezető vagyok a gyülekezetben, és
folyamatosan figyelem Isten vezetését, hogy mások javát szolgálhassam.
Szívesen mondtam: "Itt vagyok, engem küldj!"
Hiszem, hogy Istennek terve van velünk, és mindannyian rendelkezünk
olyan adottsággal, amit Isten használni tud. Ha vezetésért imádkozunk,
és figyelünk, Isten válaszolni fog.

Imádság: Urunk, segíts, hogy alázatos szolgáid lehessünk. Meghallva
hívásodat, válaszoljuk: "Engem küldj!" Ámen.

Isten azt akarja, hogy megtaláljuk a munkánk értelmét.
Dale Middleton (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÉRTELMES MUNKÁT KERESNEK!