Csendes Percek március 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Már. 15., Sze, 03:41:02 CET

                       2006. március 15. szerda

Gal 6,7-10.

7 Ne tévelyegjetek: Istent nem lehet megcsúfolni. Hiszen amit vet az
ember, azt fogja aratni is: 8 mert aki a testének vet, az a testből
arat majd pusztulást; aki pedig a Léleknek vet, a Lélekből fog aratni
örök életet. 9 A jó cselekvésében pedig ne fáradjunk el, mert a maga
idejében aratunk majd, ha meg nem lankadunk. 10 Ezért tehát, míg időnk
van, tegyünk jót mindenkivel, leginkább pedig azokkal, akik testvéreink
a hitben.

                     ELFOGADNI MÁSOK SEGÍTSÉGÉT

Egymás terhét hordozzátok: és így töltsétek be a Krisztus törvényét.
(Gal 6,2)

Egy kisebb műtét után egy hétig otthon kellett feküdnöm. A fiamat
minden reggel a férjem vitte el az iskolába, minden délután egy
barátunk hozta haza, és minden este az egyik barátnőm hozott nekünk
vacsorát. Nem gondoltam, hogy ennyire nehéz lesz ilyen sok segítséget
elfogadni. Rá voltam utalva másokra, és lelkiismeret-furdalásom volt,
hogy nem én végzem el a munka rám eső részét. Szerettem volna felkelni,
hogy ellássam feladataimat mint feleség és anya; de kényszerítettem
magam, hogy nyugton maradjak és pihenjek. Így egy hét alatt
meggyógyultam. Az én feladatom akkor az volt, hogy ágyban maradjak, és
meggyógyuljak.
Általában, amikor a fenti verset olvasom, úgy látom magamat, hogy én
vagyok az erős, aki a hátán hordja az egész világot. De most én kaptam
segítséget másoktól. Örülök, hogy vannak olyan emberek, akik segítettek
könnyebbé tenni az életemet. Hálás vagyok a leckéért is, amit
megtanulhattam: engedni kell másoknak is, hogy az én terhemet
hordozzák. Azért vagyunk ezen a világon, hogy segítsünk egymásnak. Néha
mi visszük a másik terhét, néha mások segítenek nekünk. Mindkét
szerepet be kell tölteni, és mindkét szerep áldás lehet.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy te hordozod minden terhünket.
Köszönjük a hívők közösségét, akikkel megoszthatjuk a terhünket a
földön. Ámen.

Ha megosztjuk a terhet, könnyebb hordozni.
Lisa Bogart (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A MŰTÉT UTÁN LÁBADOZÓKÉRT!