Csendes Percek március 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Már. 8., Sze, 03:41:02 CET

                       2006. március 8. szerda

Zsolt 4,1-9.

1 A karmesternek: Húros hangszerre. Dávid zsoltára.
2 Hallgass meg, ha hozzád kiáltok, igazságos Istenem! Szorult
helyzetemből adj nekem kiutat, könyörülj rajtam, hallgasd meg imámat!
3 Ti emberek! Meddig gyalázzátok dicsőségemet? Meddig szeretitek az
üres beszédet, meddig törekedtek még hazugságra? (Szela.)
4 Tudjátok meg, hogy az ÚR csodákat tesz hívével! Meghallgat az ÚR, ha
hozzá kiáltok.
5 Ha felindultok is, ne vétkezzetek! Gondolkozzatok el fekvőhelyeteken,
és csillapodjatok le! (Szela.)
6 Igaz áldozattal áldozzatok, és bízzatok az ÚRban!
7 Sokan mondják: Bár jó napokat látnánk, és ránk ragyogna orcád
világossága, URunk!
8 Nagyobb örömöt adsz szívembe azokénál, akiknek bőven van búzájuk és
boruk.
9 Békében fekszem le, és el is alszom, mert csak te adod meg, URam,
hogy biztonságban élhessek!

                               A FOGÓ

Bízzatok az Úrban! (Zsolt 4,6)

A cirkusz a városban járt, és a televízió riportere az egyik előadóval
készített interjút, egy karcsú fiatalemberrel, aki a trapézon
dolgozott. Ő volt a "repülő", aki méltóságteljesen repült a levegőben,
magasan a föld felett, a "fogó" biztos karjaiba. "Én vagyok az, akit az
egész közönség figyel - mondta a fiatalember -, de nem én vagyok a
sztár. Az igazi sztár a fogó, aki a térdein lóg a levegőben, és elkap
engem, és megakadályozza, hogy lezuhanjak. Én csak átrepülök a
magasban, és rábízom magam a fogóra."
Ahogy néztem a riportot, arra gondoltam, hogy bizonyos szempontból
mennyire hasonlóak vagyunk ehhez az akrobatához. Mindannyian Istenbe
vethetjük a bizalmunkat, amikor "beleugrunk" egy nehéz helyzetbe.
Tudjuk, hogy Isten ott van számunkra, amikor az esés veszélye fenyeget
bennünket.
A Bibliában számos példát találunk arra, hogy Isten az emberért nyúl,
amint veszélyes helyzetbe kerül. Ábrahámnak, Mózesnek, Áronnak,
Józsefnek, Dávidnak és valamennyi igaz hívőnek rendíthetetlen és teljes
hite volt. Isten erős karja soha nem hagyta őket cserben. Isten
hűségébe vetett hitük volt az ő biztonságuk.

Imádság: Köszönjük, Urunk, hogy mindig velünk vagy, amikor szükségünk
van rád. Ámen.

Isten soha nem hagy bennünket cserben.
Melvin Lukenbach (Minnesota, USA)

IMÁDKOZZUNK A KÉTELKEDŐKÉRT!