Csendes Percek augusztus 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Aug. 29., K, 03:41:03 CEST

                       2006. augusztus 29. kedd

Jak 5,13-16.

13 Szenved-e valaki közöttetek? Imádkozzék! Öröme van-e valakinek?
Énekeljen dicséretet! 14 Beteg-e valaki közöttetek? Hívassa magához a
gyülekezet véneit, hogy imádkozzanak érte, és kenjék meg olajjal az Úr
nevében. 15 És a hitből fakadó imádság megszabadítja a szenvedőt, az Úr
felsegíti őt, sőt ha bűnt követett is el, bocsánatot nyer. 16 Valljátok
meg azért egymásnak bűneiteket, és imádkozzatok egymásért, hogy
meggyógyuljatok. Nagy az ereje az igaz ember buzgó könyörgésének.

                           HŰSÉG A VIHARBAN

Az imádkozásban legyetek kitartóak, és legyetek éberek: ne szűnjetek
meg hálát adni. (Kol 4,2)

Vezető vagyok egy imacentrumban, amely önkéntesekkel működik. Postán,
telefonon, és e-mailen kapunk imakéréseket, és önkéntes munkatársaink
imádkoznak a hozzánk fordulókért. Naponta foglalkozunk szenvedéstől
elgyötört emberekkel, és olyanokkal, akiknek nehéz helyzetekkel kell
megbirkózniuk. Mindig csodálom a helyi önkénteseink és a világon sok
helyen működő imacsoportok hűségét. Készséggel szolgálnak az imádságot
kérő embertársaiknak.
A Katrina hurrikán okozta zűrzavar idején különösen aggódtam az egyik -
már 24 éve működő - imacsoportért, amely a hatalmas pusztítás
környezetében dolgozott. Napokig nem tudtam elérni őket, majd
meglepetésemre Lucy, a csoport vezetője hívott fel telefonon. Jelezte,
hogy újra fogadnak imakéréseket. Lucy kisasszony a vihar pusztításának
nehézségei között is rendületlenül hűséges maradt Istenhez és
szolgálatához. Isten segítségével folytatta a többi szükségben lévőért
való imaszolgálatot. Hűsége példa számomra.

Imádság: Istenünk, tégy minket hűséges tanítványaiddá, akik készek a
szükségben lévőknek szolgálni. Köszönjük, hogy erősítesz bennünket az
imádság által. Ámen.

Kinek a hűsége ösztönöz, hogy jobb tanítvány legyek?
Migdiel Pérez (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A TERMÉSZETI KATASZTRÓFÁK ÁLDOZATAIÉRT!
_____________________________

Hírdetés:

Kedves Barátaink!

Amerikában egy női imacsoport tagja voltam ahol a gyermekeinkért
imádkoztunk, ami nagy áldást jelentett.  Elkészült a magyar nyelvű
Közbenjáró Édesanyák web oldal. Imádkozom, hogy Isten indítson arra,
hogy, gyermekeitekért imádkozzatok!

http://www.kozbenjaroedesanyak.hu

Bármi kérdésetek van, írjatok! Füzetet, információt küldök. Szívesen
segítek abban, hogyan vezessétek az imaórát. Kérlek, hogy,  beszéljetek
erről más anyukáknak! Az a vágyam, hogy minden óvodáért /  iskoláért
imádkozzanak.

EMAIL:
info at kozbenjaroedesanyak.hu
TELEFON: