Csendes Percek augusztus 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Aug. 7., H, 03:41:01 CEST

                       2006. augusztus 7. hétfő

Róm 13,8-10.

8 De Elimás, a varázsló - neve ugyanis ezt jelenti -, szembeszállt
velük, és igyekezett eltéríteni a helytartót a hittől. 9 Saul pedig,
akit Pálnak is hívnak, megtelve Szentlélekkel erősen ránézett, 10 és
így szólt: "Te mindenféle csalással és gonoszsággal tele ember, te
ördögfajzat, te minden igazság ellensége, nem szűnsz meg elferdíteni az
ÚR egyenes újait?

                          MINDEN GYERMEKET

Arról fogja megtudni mindenki, hogy az én tanítványaim vagytok, ha
szeretitek egymást. (Jn 13,35)

Két gyermekemmel együtt letelepedtünk, és vártuk az orvost. Lillie
három, Robbie két éves volt. Senki sem mondta nekünk, hogy egy új orvos
fogja kezelni a gyereket. Amint éppen azt magyaráztam, hogy Robbie
mennyire beteg, Lillie megragadta az orvos kezét és lassan elkezdte
vizsgálgatni. Aztán felnézett rá, és megkérdezte: "Mindenütt ilyen
fekete vagy?"
Az orvos elnevette magát, és egy csendes igennel válaszolt. Aztán
visszafordult a beteghez, ekkor váratlanul Lillie elkezdett egy ismert
gyermekdalt énekelni: "Halld, halld Jézus szeret engem, minden
gyermeket szeret, sárga, fehér, fekete, mind kedvesek előtte." Az orvos
láthatóan meghatódott, felkapta a kis Lilliet, és magához ölelte. Ekkor
a kislány gyorsan megkérdezte tőle, hogy nem jönne-e el vele a
templomba.
Nem kellene-e nekünk is hasonlóan elfogadnunk egymást és odafordulnunk
egymáshoz úgy, ahogy vagyunk? Szeretetünk mentes lehet az
előítéletektől és fenntartásoktól, ha elfogadjuk mindazokat, akik
különböznek tőlünk. Mennyivel jobbá válhatna világunk, ha szívünket a
jézusi szeretet járná át, aki előbb szeretett bennünket! (1Jn 4,19)

Imádság: Istenünk, segíts túllátnunk a faji, státuszbeli és bőrszínből
adódó különbségeken és szeretnünk felebarátainkat, ahogy te szerettél
bennünket. Ámen.

Kinek van szüksége ma a feltétel nélküli szeretetemre?
Bob Old (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A FAJI MEGKÜLÖNBÖZTETÉS MEGSZŰNÉSÉN FÁRADOZÓKÉRT!