Csendes Percek augusztus 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Aug. 8., K, 03:41:01 CEST

                       2006. augusztus 8. kedd

JSir 3,22-24.

22 Szeret az ÚR, azért nincs még végünk, mert nem fogyott el irgalma:
23 minden reggel megújul. Nagy a te hűséged!
24 Az ÚR az én osztályrészem - mondom magamban -, ezért benne bízom.

                          AJÁNDÉK ISTENTŐL

Ez az a nap, amelyet az Úr elrendelt, vigadozzunk és örüljünk ezen.
(Zsolt 118,24)

Amint kiléptem házunk teraszára, egy pompázatos napfelkelte látványa
fogadott. Narancs, vörös, sárga és arany színek keveredtek és
tükröződtek a tó vízén. Miért is sietek annyira a napi teendőim
megkezdésével? - kérdeztem magamtól. Letelepedtem és a fenti igére
gondoltam, mely sokszor imádságom is egyben, egy új nap kezdetén. A
tündöklő napkelte csodálatos emlékeztető volt számomra, hogy minden
egyes nap Isten ajándéka.
Istennel kapcsolatba kerülni könnyű, mikor a teremtés csodáiban
gyönyörködünk. Ezt minden nap tudatosítani már annál nehezebb, főleg
amikor problémák és a mindennapi élet nyugtalanító gondjai vesznek
körül. Azonban ha hisszük, hogy Isten a körülményektől függetlenül
mindig velünk van, akkor minden nap őszintén hálát adhatunk az új nap
ajándékáért.
A zsoltárban ezt olvashatjuk: "vigadozzunk és örüljünk" ezen a napon,
amit az Úr rendelt. Előfordul olykor-olykor, hogy nehezünkre esik az új
nap ajándékának örülni. Ám azt megtanultam, ha napomat hálaadással
kezdem, akkor sokkal gyakrabban tölt el öröm és boldogság a nap
folyamán.

Imádság: Köszönjük Istenünk az élet ajándékát. Segíts napunkat
hálaadással kezdenünk, abban a tudatban, hogy te egész nap velünk
leszel és vezetsz bennünket. Ámen.

Istenben erősödünk meg, ha minden napot hálával fogadunk.
Ralph F. Kruger (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK MINDEN EGYES NAPON AZ ÉLET ÖRÖMÉÉRT!