Csendes Percek április 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Ápr. 5., Sze, 03:41:01 CEST

                       2006. április 5. szerda

Róm 8,35-39.

35 Ki választana el minket a Krisztus szeretetétől? Nyomorúság, vagy
szorongattatás, vagy üldözés, vagy éhezés, vagy mezítelenség, vagy
veszedelem, vagy fegyver? 36 Hiszen meg van írva: "Teérted gyilkolnak
minket nap mint nap, annyira becsülnek, mint vágójuhokat." 37 De
mindezekkel szemben diadalmaskodunk az által, aki szeret minket. 38
Mert meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem angyalok, sem
fejedelmek, sem jelenvalók, sem eljövendők, sem hatalmak, 39 sem
magasság, sem mélység, sem semmiféle más teremtmény nem választhat el
minket az Isten szeretetétől, amely megjelent Jézus Krisztusban, a mi
Urunkban.

                           AZ ELSŐ HELYEN

De akik az Úrban bíznak, erejük megújul, szárnyra kelnek, mint a sasok,
futnak, és nem lankadnak meg, járnak, és nem fáradnak el. (Ézs 40,31)

Egy évvel ezelőtt, utolsó éves középiskolásként szorgalmasan tanultam,
de Istennel a kapcsolatomat elhanyagoltam. Valaki azt mondta: Vidd a
problémáidat az Úrhoz, és minden rendben lesz. Sokat gondolok erre az
egyszerű tanácsra: Minden bajomat az Úrhoz vigyem? Nem lenne könnyebb,
ha megfeledkeznék Istenről, és a nagy feladatokra koncentrálnék inkább?
Talán azt gondolom, Isten megérti, ha elhagyok néhány ima időt,
miközben tudom, hogy ha a többi feladatomat nem csinálom meg, azért
otthon vagy az iskolában szenvedni fogok. Ez nem így működik. Soha nem
okozunk kárt magunknak, ha Istent tesszük a listánk elejére. Ha bízunk
Istenben, ha az ő országának keresése áll az első helyen az életünkben,
minden más a helyére kerül. (Mt 6,33) Tény, ha imádsággal kezdem a
napot és Jézus Krisztus tanításai szerint cselekszem, képes vagyok
elvégezni mindent, ami szükséges.
Ha keressük Isten vezetését, és engedjük, hogy Isten belépjen a
szívünkbe, hitünk megerősödik, és szállunk, mint a sasok. Ha
bizalmunkat Istenbe vetjük, semmi sem választhat el minket Krisztus
szeretetétől.

Imádság: Drága Istenünk, kezedbe tesszük le aggodalmainkat. Vezess
minket, újítsd meg erőnket, és segíts, hogy minden dolgunkban te legyél
az első. Ámen.

Ha időt töltünk Istennel, lesz időnk minden fontos dologra.
Sofia Ramalheira (Aveiro, Portugália)

IMÁDKOZZUNK A DIÁKOKÉRT!