Csendes Percek szeptember 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Sze. 9., P, 03:41:00 CEST

                      2005. szeptember 9. péntek

Mk 8,34-38.

34 Ekkor magához hívta Jézus a sokaságot tanítványaival együtt, és ezt
mondta nekik: "Ha valaki énutánam akar jönni, tagadja meg magát, vegye
fel a keresztjét, és kövessen engem. 35 Mert aki meg akarja menteni az
életét, az elveszti, aki pedig elveszti az életét énértem és az
evangéliumért, megmenti azt. 36 Mit használ ugyanis az embernek, ha az
egész világot megnyeri, lelkében pedig kárt vall? 37 Mert mit adhat az
ember váltságdíjul lelkéért? 38 Mert ha valaki szégyell engem és az én
beszédeimet e parázna és bűnös nemzedék előtt, azt az Emberfia is
szégyellni fogja, amikor eljön Atyja dicsőségében a szent angyalokkal."

                             IGAZI ÉLET

Ha valaki énutánam akar jönni, tagadja meg magát, vegye fel a
keresztjét, és kövessen engem. (Mk 8,34)

Miután 18 évig csak magamnak éltem, végül megértettem, hogy valódi
életem csak Krisztus követésével lehet. A prostitúció, drogozás,
lopások évei alatt azt hittem, hogy ez az igazi élet. Valójában saját
magam fogságában voltam, gonosz gondolatok közé zárva.
Most börtönben vagyok, de Isten megszabadított engem saját fogságomból
azzal, hogy ide bezártak. Természetesen én tehetek róla, hogy
elítéltek, de Isten megmentette az életemet, amikor megengedte, hogy ez
megtörténjen, mielőtt teljesen elpusztítom magamat. Itt a börtönben
tudtam meg, mit jelent Istennel élni, vagyis valóban élni. A naponkénti
olvasás, bibliatanulmányozás, imádkozás, és a közösség világossá tette
számomra, hogy azzal, ahogyan addig éltem, a bűnre pazaroltam az
életem. Habár most egy időre elvesztettem a fizikai szabadságomat,
Krisztusban megtaláltam az életem, ahogyan ő maga mondja a Mt
10,39-ben: "Aki megtalálja életét, az elveszti azt, aki pedig elveszti
életét énértem, az megtalálja azt."
Isten új életet adott nekem, én pedig Krisztusnak adtam az életemet,
hogy megmeneküljek bűnös természetemtől. Minden értelmet meghaladó
békességem lett.

Imádság: Úr Jézus Krisztus, add, hogy minden nap lássák rajtunk, hogy
érted élünk. Ámen.

Mindenben, amit teszünk, láthatják mások, mit jelent az igazi élet
Krisztusban.
Lisa Michell Granum (Dél-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A BÖRTÖNBEN LÉVŐ HÍVŐ EMBEREKÉRT!