Csendes Percek szeptember 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Sze. 8., Cs, 03:41:01 CEST

                    2005. szeptember 8. csütörtök

Zsolt 119,105-112.

105 Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága.
106 Esküszöm és fogadom, hogy megtartom igazságos döntéseidet.
107 Nagy nyomorúságba jutottam, tartsd meg életemet ígéreted szerint,
URam!
108 Önként vállalt fogadalmaimat fogadd kegyesen, URam, és taníts engem
döntéseidre!
109 Életem folyton veszélyben van, törvényedről mégsem feledkezem meg.
110 Csapdát készítettek nekem a bűnösök, utasításaidtól mégsem tértem
el.
111 Intelmeidet kaptam örökségül örökre, azok örvendeztetik szívemet.
112 Szívből törekszem rendelkezéseid teljesítésére, ennek örök jutalma
van.

                          AZ ÉLET ÚTJELZŐI

Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága. (Zsolt 119,105)

Nemrég egy új autópályán utaztam, ahol az út felett, különféle
távolságokban, hatalmas elektronikus jelzőtáblák voltak elhelyezve.
Volt, amelyiken nem volt semmi, de a legtöbbön üzenet villogott,
amelyben felhívták az autósok figyelmét a várható útviszonyokra.
Elhatároztam, hogy mindegyiket figyelni fogom, mert valamelyik fontos
lehet az útvonal, vagy a biztonság szempontjából.
Amikor ezeken a jelzőtáblákon gondolkodtam, az jutott eszembe, hogy a
Bibliát is ugyanezért olvasom minden nap. Néha a Biblia többet mond,
mint máskor, de minden nap lehet benne olyan üzenet, ami megváltoztatja
az útirányt, és megóv engem vagy másokat a bajtól. Találhatok benne
útmutatást, ami segít meghozni egy döntést, vagy elkerülni egy bűnt,
feddést, ami miatt megváltozik a gondolkodásom, vagy másképp
cselekszem, a kegyelem igéje pedig békességet és bűnbocsánatot ad a
lelkemnek. Minden nap olvasom a Bibliát, hogy megtudjam, Isten mit üzen
nekem.

Imádság: Szerető Istenünk, köszönjük neked, hogy beszélsz velünk a
Szentíráson keresztül. Adj nekünk szemet, hogy lássuk, és fület, hogy
halljuk a te üzenetedet. És legfőképpen add, hogy a te vezetésedet
akarjuk követni. Ámen.

Isten jelzései megváltoztathatják a dolgokat.
Richard N. Riley (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK MOST KEZDTÉK EL TANULMÁNYOZNI A BIBLIÁT!