Csendes Percek szeptember 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Sze. 10., Szo, 03:41:00 CEST

                     2005. szeptember 10. szombat

Mt 5,14-16.

Jézus mondja: 14 "Ti vagytok a világ világossága. Nem rejthető el a
hegyen épült város. 15 A lámpást sem azért gyújtják meg, hogy a véka
alá, hanem hogy a lámpatartóra tegyék, és akkor világít mindenkinek a
házban. 16 Úgy ragyogjon a ti világosságotok az emberek előtt, hogy
lássák jó cselekedeteiteket, és dicsőítsék a ti mennyei Atyátokat."

                        A VILÁG VILÁGOSSÁGA

Jézus mondta: "Én vagyok a világ világossága: aki engem követ, nem jár
sötétségben, hanem övé lesz az élet világossága." (Jn 8,12)

A feleségemmel szeretjük a világítótornyokat. A világítótornyoknak
nagyon fontos szerepük van a hajózásban. Segítenek a tengerészeknek,
hogy a veszélyes vizeken hajóikkal a biztonságos kikötőbe jussanak.
Valahányszor látok egy világítótornyot, Jézus szavai jutnak eszembe.
"Én vagyok a világ világossága."
A háborgó tengeren is megtapasztalhatjuk a békességet, erőt és
vezetést, ha tudjuk, hogy Isten ott van velünk, és mutatni akarja
nekünk az utat. A világítótorony szétáradó fénye Isten szeretetére
emlékeztet, ami körbe vesz, és átölel minket. Isten az örök életre
vezető világosságba hívja az embert.
A világítótorony azért világít, hogy mindenki lásson. Mi keresztyének
Isten világossága vagyunk; a cselekedeteinkkel megvilágíthatjuk a hozzá
vezető utat. Világítótornyok lehetünk azoknak, akik az élet viharai
között hánykolódnak.

Imádság: Urunk, te légy a mi világosságunk, amikor nehéz utakon
hajózunk a te biztonságos kikötőd felé. Mutasd az utat sok kereső
embernek, akik bizonytalanok az életük miatt. Segíts nekünk is
megbízható szolgáiddá válnunk, hogy mi is segíthessünk másoknak. Ámen.

Hogyan tükrözöm Isten világosságát a körülöttem élőknek?
Alfred Liberatore (New York, USA)

IMÁDKOZZUNK A VILÁGÍTÓTORNYOK ŐREIÉRT!