Csendes Percek szeptember 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Sze. 3., Szo, 03:41:01 CEST

                     2005. szeptember 3. szombat

Jn 6,35-40.

35 Jézus azt mondta nekik: "Én vagyok az élet kenyere: aki énhozzám
jön, nem éhezik meg, és aki énbennem hisz, nem szomjazik meg soha. 36
De megmondtam nektek: láttatok ugyan engem, és mégsem hisztek. 37 Akit
nekem ad az Atya, az mind énhozzám jön, és aki énhozzám jön, azt én nem
küldöm el; 38 mert nem azért szálltam le a mennyből, hogy a magam
akaratát tegyem, hanem hogy annak az akaratát, aki elküldött engem. 39
Annak pedig, aki elküldött engem, az az akarata, hogy abból, amit nekem
adott, semmit se veszítsek el, hanem feltámasszam az utolsó napon. 40
Mert az én Atyámnak az az akarata, hogy annak, aki látja a Fiút, és
hisz benne, örök élete legyen; én pedig feltámasztom őt az utolsó
napon."

                           IGAZI TÁPLÁLÉK

Jézus azt mondta tanítványainak: "Én vagyok az élet kenyere: aki
énhozzám jön, nem éhezik meg." (Jn 6,35)

Főiskolás éveimben egy háztatarozó cégnél voltam alkalmazott az
Appalache-hegység vidékén. Az egyik nyáron csapatommal egy Lily nevű
hölgy házán dolgoztunk. Megtudtuk, hogy Lily és családja a vidék sok
más háztartásához hasonlóan nem tud minden közüzemi számlát kifizetni
az adott hónapban. Amikor elmondta, hogy rendszeresen kihagyja az
étkezéseket azért, hogy legalább a gyermekei ehessenek, zavaromban
elvörösödtem. Azt kívántam, bárcsak milliókat oszthatnék szét ezeknek a
családoknak. Úgy szerettem volna látni őket, amint minden este húsételt
esznek, szép új autóval járnak, és teljesülnek titkos vágyaik.
Lily leolvashatta az arcomról gondolataimat, mert vigasztalva így szólt
hozzám: "Ne bánkódj! Nem reggelizek ugyan, de mindig imádkozom." Azután
mosolyogva hozzátette még: "Jézus az én reggelim!"
Bár a kenyér iránti fizikai szükség nagyon is valós volt, Lily szó
szerint értelmezte Jézus szavait: "Én vagyok az élet kenyere." Az én
gondolataim az anyagi szükség kielégítésére irányultak, ő azonban
Jézust látta maga előtt, aki anyagi helyzetünktől függetlenül az erő
forrása mindannyiunk számára.

Imádság: Drága Istenünk, segíts, hogy minden földi szükségletünkön túl
elsősorban téged és szeretetedet keressük. Ámen.

Jézus Krisztus, az élet kenyere, az igazi táplálék.
Erin Tocknell (Montana, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÉHEZŐ GYERMEKEKÉRT!