Csendes Percek november 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Nov. 17., Cs, 03:41:00 CET

                     2005. november 17. csütörtök

Kol 3,15-17.

15 És a Krisztus békessége uralkodjék a szívetekben, hiszen erre
vagytok elhíva az egy testben. És legyetek háládatosak. 16 A Krisztus
beszéde lakjék bennetek gazdagon úgy, hogy tanítsátok egymást teljes
bölcsességgel, és intsétek egymást zsoltárokkal, dícséretekkel, lelki
énekekkel; hálaadással énekeljetek szívetekben az Istennek. 17 Amit
pedig szóltok vagy cselekesztek, mind az Úr Jézus nevében tegyétek,
hálát adva az Atya Istennek őáltala.

                           BONTSD LAPJAIRA!

Hálát adok az én Istenemnek, valahányszor megemlékezem rólatok. (Fil
1,3)

A férjemmel, George-dzsal a Csendes Percek 2003. október 26-i számát
olvastuk, amit egy öregotthonban lakó egyén írt, aki azóta már meghalt.
És akkor az eszünkbe ötlött valami: ez az áhítat jól jönne kanadai
unokahúgoméknak is, akik szörnyű bánatban élnek, mert a leírt esethez
hasonlóan veszítették el a kislányukat. Máris kivettem azt a lapot, és
elküldtem nekik néhány sor kíséretében. Egy korábbi írásban pedig egy
13 éves fiú az egyházi táborban tapasztalt élményeiről számolt be
örömmel. Erre pedig éppen az én 12 éves unokám bátorításánál volt
szükségem, aki még sosem volt táborban. Kiemeltem azt az oldalt is, és
elküldtem Robinnak Massachusetts-be.
A gondolatot, hogy Csendes Perceket részekre lehet szedni, Judith-tól,
egy aranyos brazil hölgytől kölcsönöztem, aki időről időre küld nekem
egy-egy oldalt a portugál kiadásból. Ha Isten ösztönöz bennünket,
férjemmel mi is ezt tesszük.
A világ, néha úgy tűnik, darabokra hullik, de azok az emberek, akik
szerte e kis glóbuszon arról számolnak be, hogy Isten csodálatos módon
belenyúlt az életükbe, ezzel mint valami ragasztóval ismét összefogják
a világot, és mi minden nap egy-egy futó pillantást vethetünk Isten
művére.

Imádság: Ó Istenünk! Hálásak vagyunk mindazoknak, akik az életüknek egy
darabkáját megosztották velünk. Segíts, hogy mi is ezt tegyük. Ámen.

"Az idején mondott szó" megkönnyíti a terhét a felebarátnak.
June A. Megill (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK BÁTORÍTÓ LÉLEKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

Larry Crabb: Kapcsolódás - Szemléletváltás a lelkigondozásban
Rettenetes hibát követtünk el - a lelki sebeket tévesen
diagnosztizáltuk úgy, mint pszichológiai zavarokat, s ezért kezelésüket
átengedtük a képzett szakembereknek - írja a szerző új könyvében, aki
személyes küzdelmek közepette írta e könyvét a tartalmas kapcsolatok
életbevágó fontosságáról és terápiás erejéről. Művében radikálisan új
szemléletet vezet be a lelkigondozásba: túl kell lépni a hagyományos,
tanácsok adásán alapuló terápián. A Lélek gyógyító ereje a bensőséges,
elfogadó és őszinte kapcsolatokban és közösségekben tud felszabadulni.
Philip Yancey szerint ez a könyv Crabb életművének megkoronázása. Nagy
bátorság kellett megírásához - vajon az egyház lesz e olyan bátor, hogy
kövesse?
http://www.harmat.hu/book/b195.htm
254 oldal, bolti ár: 1750 Ft,- internetes ár: 1575,- Ft.

Harmat Kiadó
1114, Budapest, Bukarest u. 3.
Tel/Fax: (36-1) 466-9896
harmat at harmat.hu