Csendes Percek november 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Nov. 18., P, 03:41:00 CET

                      2005. november 18. péntek

Zsolt l8,16-19.

16 Láthatóvá váltak a vizek medrei, és feltárultak a világ alapjai
dorgálásodtól, URam, haragod szelének fúvásától.
17 Lenyúlt a magasból, és fölvett, a nagy vizekből kihúzott engem.
18 Megmentett engem erős ellenségemtől, gyűlölőimtől, bár erősebbek
nálam.
19 Rám törhetnek a veszedelem napján, de az ÚR az én támaszom.

                       KRISZTUSHOZ KAPCSOLÓDVA

Rám törhetnek a veszedelem napján, de az Úr az én támaszom. (Zsolt
18,19)

Ma reggel, vagy egy óra hosszat az orchideák lemetszett hajtásait
rögzítettem bambuszszárakhoz. Az előző napon átültettem őket egy másik
edénybe. Ahogy végignéztem a bambuszokra gondosan odaerősített formás,
zöld növényeken, arra gondoltam, hogy a lelkünk pont ilyen biztos
támaszt igényel, miként az orchideák.
Annak érdekében, hogy a zsenge palánták egyenesen nőjenek, támaszra van
szükségük. De nem elegendő nekik ez az egyszeri segítség, amiben most
részesültek, mert úgy egy hónap múltán, amikor növekedésnek indulnak,
újra hozzá kell őket igazítani a támaszukhoz. Ha ezt elmulasztanám,
palántáim egy részét leverné az eső, vagy meghajlítaná a szél, és akkor
azok elnyomnák a mellettük levőket.
A lelki fejlődéshez nekünk is valami hasonló támaszra van szükségünk,
hogy zavartalanul növekedjünk. Csak akkor tudunk egészségesen fejlődni,
ha szorosan kapcsolódunk Krisztushoz. Lelke támasza nélkül túlzottan
megviselhetnek minket az élet viharai. Isten igéjének a tanulmányozása,
az imádkozás és a Szentlélekre figyelés olyan vezérfonalak, amelyek
vezetnek és meg is tartanak bennünket az Úr Jézus útján.

Imádság: Úr Jézus Krisztus, erősíts minket szilárdan magadhoz a
Szentlélek és a Szentírás által. Jézus nevében kérünk. Ámen.

Ha szorosan Krisztushoz kapcsolódunk, életünk növekedni és virágozni
fog.
Amelia Situmorang Wenas (Bogor, Indonézia)

IMÁDKOZZUNK A KERTÉSZEKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

John Robinson, Brenda Sloggett: Senki kölyke
Lebilincselő történet egy sokat szenvedett árva fiúról, aki megtalálta
küldetését. Az egykor agyontetovált, összetört, haragos fiatalember ma
egy autóbuszos klubot vezet, ahol csellengő fiatalok megértésre és jó
szóra találnak. A Menedék Alapítvánnyal közös kiadás.
http://www.harmat.hu/book/b196.htm
160 oldal, bolti ár: 1200 Ft,- internetes ár: 1080,- Ft.

Harmat Kiadó
1114, Budapest, Bukarest u. 3.
Tel/Fax: (36-1) 466-9896
harmat at harmat.hu