Csendes Percek március 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Már. 29., K, 03:41:01 CEST

                        2005. március 29. kedd

Zsolt 16,7-11.

Áldom az URat, mert tanácsot ad nekem, még éjszaka is figyelmeztet
bensőm.
Az ÚRra tekintek szüntelen, nem tántorodom meg, mert a jobbomon van.
Ezért örül a szívem, és ujjong a lelkem, testem is biztonságban van.
Mert nem hagysz engem a holtak hazájában, nem engeded, hogy híved
leszálljon a sírba.
Megismerteted velem az élet útját, teljes öröm van tenálad, örökké tart
a gyönyörűség jobbodon.

                          ÚTKERESZTEZŐDÉSEK

Álljatok ki az utakra, és nézzetek szét, kérdezősködjetek az ősi
ösvények után, melyik a jó út, és azon járjatok, és nyugalmat találtok
lelketeknek. (Jer 6,16)

Tizenéves koromban a jobb élet reményében az Egyesült Államokba mentem.
Több mint két évtizeddel később, apám halála után édesanyám hozzám
költözött Chicagoba. Amint segítettem a 65 éves édesanyámnak
berendeznie új életét, mindketten rájöttünk, hogy a szerepek
felcserélődtek. Beírattam egy angol nyelvtanfolyamra, és bevezettem őt
a számára új kultúrába úgy, ahogy otthon annak idején ő tanított engem.
Gyorsan elsajátította a nyelvet, és sikerült munkát is szereznie,
mindössze egy sétányi távolságra a házunktól.
Munkahelye felé haladva át kell kelnie egy elég forgalmas
kereszteződésen, ahol három út fut össze. Elég könnyű eltévedni ezen a
helyen. A múltkor édesanyám elmesélte, hogy néha bizony néhány
háztömbnyit is megy a rossz úton, amíg észreveszi tévedését.
Tanácsoltam, hogy mindig nézze meg az utcatáblát, és győződjön meg a
helyes irányról.
Később eszembe jutott, hogy mi is gyakran jutunk válaszutakhoz életünk
során, és elmulasztunk lelki iránymutatás után nézni. De ha imádkozunk
és tanulmányozzuk a Bibliát, Isten munkálkodhat szívünkben és
tanácsolhat bennünket, mielőtt még eltérnénk az ő akaratától.

Imádság: Drága Istenünk, vezess a te utadra, amikor választások előtt
állunk. Ámen.

Isten minden útelágazásnál felkínálja iránymutatását.
Ren F. Duarte (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK A KIVÁNDORLÓKÉRT ÉS A BEVÁNDORLÓKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

David Bosch: Paradigmaváltások a misszió teológiájában
Öt éve dolgozunk ezen a könyvön. Előzetes felmérések szerint lényegében
minden felekezet használni fogja teológiai oktatásában. A könyvet a
Protestáns Missziói Tanulmányi Intézettel közös kiadásban adtuk ki. A
kiadványt a Pázmány Péter Katolikus Egyetem rektorhelyettese, dr.
Kránitz Mihály lektorálta. A protestáns-katolikus érdeklődés ezek
alapján szinte garantált, de ezen túl a téma a nem-hívők érdeklődésére
is számíthat.

http://hvg.hu/hvgfriss/2005.12/200512HVGFriss147.aspx
http://www.harmat.hu/book/b188.htm
Reprezentatív kiadvány, 542 oldal, bolti ár: 3800 Ft,-
Internetes ár: 3420,- Ft

Harmat Kiadó
1114, Budapest, Bukarest u. 3.
Tel/Fax: (36-1) 466-9896