Csendes Percek március 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Már. 2., Sze, 03:41:02 CET

                       2005. március 2. szerda

Róm 8,9-17.

Ti azonban nem test szerint éltek, hanem Lélek szerint, ha Isten Lelke
lakik bennetek. De akiben nincs a Krisztus Lelke, az nem az övé. Ha
pedig Krisztus bennetek van, bár a test a bűn miatt halott, a Lélek
életet ad az igazság által. Ha pedig annak Lelke lakik bennetek, aki
feltámasztotta Jézust a halottak közül, akkor az, aki feltámasztotta a
Krisztus Jézust a halottak közül, életre kelti halandó testeteket is a
bennetek lakó Lelke által. Ezért, testvéreim, adósok vagyunk, de nem a
testnek, hogy test szerint éljünk. Mert ha test szerint éltek, meg kell
halnotok, de ha a Lélek által megölitek a test cselekedeteit, élni
fogtok. Akiket pedig Isten Lelke vezérel, azok Isten fiai. Mert nem a
szolgaság lelkét kaptátok, hogy ismét féljetek, hanem a fiúság Lelkét
kaptátok, aki által kiáltjuk: "Abbá, Atya!" Maga a Lélek tesz
bizonyságot a mi lelkünkkel együtt arról, hogy valóban Isten gyermekei
vagyunk. Ha pedig gyermekek, akkor örökösök is: örökösei Istennek és
örököstársai Krisztusnak, ha vele együtt szenvedünk, hogy vele együtt
meg is dicsőüljünk.

                             IDŐS EMBEREK

Vénségetekig ugyanaz maradok, ősz korotokig én hordozlak! Én
alkottalak, én viszlek, én hordozlak, én mentelek meg. (Ézs 46,4)

Édesanyám adott nekem néhány régi családi fényképet, amit lemásoltam a
gyerekeimnek. Vannak fotóim a nagymamám nagyszüleiről, a nagynénikről
és nagybácsikról. Amikor gyerek voltam, néhány nagynénémet nagyon
öregnek láttam. Most, amikor a hatvanas éveim vége felé a családi
képeket nézegetem, látom, mennyire tévedtem. Hisz most fiatalként
köszönnek rám a fotókról rokonaim, szüleim. Abban is tévedtem, hogy az
idősek, akik már nehezen tudnak járni, a gondolkodásukban is
megöregedtek.
Ma már én is öreg vagyok a gyerekek szemében. Nemrég az iskolában, ahol
dolgozom, egy elsős gyerek azt mondta nekem: "Ön már nagyon öreg." De
én nem érzem annak magam. Az elmém még mindig kész újat tanulni, bár a
testem már nem "hajlandó" olyan fürgén mozogni, mint régen. Korunktól
függetlenül, Isten szemében mindannyian gyermekek vagyunk. Milyen
csodálatos erre gondolni! Istenre bízhatom a szükségleteimet, és
megpihenhetek az ő szerető karjaiban, akárhány éves is vagyok.

Imádság: Istenünk, add, hogy mindig nyitottak legyünk az új dolgokra,
amit nekünk szánsz, akármilyen idősek is vagyunk. Ámen.

Minden korosztálynak Istenre van szüksége.
V. Louise Cunningham (Washington, USA)

IMÁDKOZZUNK A KÖRNYEZETÜNKBEN ÉLŐ IDŐS EMBEREKÉRT!

_____________________________

Írjál áhítatot a Csendes Percek számára!

Valóságossá vált számodra Isten gondoskodása és jelenléte a másokkal
való kapcsolatban? Adott-e neked a Biblia útmutatást  és segített-e
abban, hogy láthassd, hogyan munkálkodik Isten? Személyessé vált-e a
Szentírás üzenete számodra, amikor elcsendesedtél felette? Ha igen,
akkor van mit megosztanod másokkal.
Kérünk, hogy gondolataidat küld el a szerkesztoseg at csendespercek.hu
címre.

Köszönettel