Csendes Percek július 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Júl. 14., Cs, 03:41:00 CEST

                      2005. július 14. csütörtök

5Móz 6,4-9.

4 Halld meg, Izráel: Az ÚR a mi Istenünk, egyedül az ÚR! 5 Szeresd
azért az URat, a te Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből és
teljes erődből! 6 Maradjanak a szívedben azok az igék, amelyeket ma
parancsolok neked. 7 Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj
azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár
fölkelsz! 8 Kösd azokat jelként a kezedre, és legyenek fejdíszként a
homlokodon. 9 Írd azokat házad ajtófélfáira és kapuidra!

                       GYERMEKKORI IGEVERSEK

Szívembe zártam beszédedet, hogy ne vétkezzem ellened. (Zsolt 119,11)

Gyermekkoromban a vasárnapi iskola fontos részét képezte a bibliaversek
kívülről való megtanulása. Első osztályos voltam, amikor megtanultam a
23. zsoltár első verseit. Majd a 100. zsoltárt memorizáltam. Minden
évben átismételtük, amit addig elsajátítottunk, és kiegészítettük
további versekkel. Ily módon megtanultam néhány zsoltárt, a karácsonyi
történetet, a húsvéti történetet, a "Boldogmondásokat" és a
Tízparancsolatot. Néha meglepődök, hogy mennyi minden megmaradt bennem.

Akkor még nem mértem fel, hogy milyen fontosak lesznek ezek a versek az
életemben. Hálás vagyok a szüleimnek, hogy meghallgattak, amikor
felmondtam a verseket, segítettek, ha tévesztettem, és megdicsértek, ha
jól teljesítettem.
Több mint ötven éve annak, hogy vasárnapi iskolás voltam. Azóta sok
lehetőségem adódott felidézni ezeket az igeverseket; gyakran ismétlem
őket magamban. Ha nem tudok aludni, ha szorongok vagy félek, ha
megbántottak vagy veszélyben vagyok, megvigasztalnak, és szorosan
összekapcsolnak mennyei Atyámmal.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük a Bibliát, a vigasztalást és
segítséget, amelyet szavai jelentenek számunkra. Ámen.

Hogyan rejthetem el Isten Igéjét a szívemben?
Mary Jane Kaniuka (Maine, USA)

IMÁDKOZZUNK A VASÁRNAPI ISKOLAI TANÍTÓKÉRT!