Csendes Percek július 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Júl. 13., Sze, 03:41:00 CEST

                       2005. július 13. szerda

Fil 1,15-18.

15 Némelyek ugyan irigységből és versengésből, de mások jóakaratból
hirdetik a Krisztust: 16 ezek szeretetből, mert tudják, hogy az
evangélium védelmére rendeltettem, 17 azok pedig számításból, nem
tiszta lélekkel hirdetik a Krisztust, mert azt hiszik, hogy gyötrelmet
okoznak nekem fogságomban. 18 Mert miről is van szó? Egyedül arról,
hogy bármelyik módon, akár színlelésből, akár meggyőződésből: Krisztust
hirdetik, és én ennek örülök. Sőt még inkább örülni fogok.

                         TISZTA INDÍTÉKOK?

A szeretet ne legyen képmutató! (Róm 12,9)

Gyülekezetünk fiatalokból álló csoportjával missziói útra utaztunk az
Appalache-hegységbe. Az volt a feladatunk, hogy segítsünk egy távoli,
vidéki területen élő családnak. A házuk javításra szorult. A család
melegen fogadott bennünket, de egyik nap az édesapa megkérdezte tőlem:
"Minek köszönhető, hogy idejöttek segíteni nekünk?" Néhány másodpercig
szólni sem tudtam a meglepetéstől, majd így válaszoltam: "Jézus
Krisztus szeretetének." Magamban viszont eltűnődtem: Feltételezi, hogy
jövetelünk mögött valamilyen hátsó gondolat húzódik meg? Olyan nehéz
elhinni azt, hogy egy napon idegenek jelennek meg, és segítenek
javítani az életkörülményeiken?
Annak az apának a kérdése elevenre tapint. A rászorulókon való segíteni
akarásomat valójában mi motiválja? Azért segítek-e, mert
vállveregetésre vagy helyeslésre vágyom? Azt keresem, hogy hatással
legyek másokra jócselekedeteimmel?
Érdemes elgondolkodni ezeken a kérdéseken. Ugyanakkor azt gondolom,
hogy nem kell várnunk addig, amíg indítékaink teljesen tiszták lesznek.
Tapasztalataim szerint Isten szól hozzánk a cselekedeteinkben, és hitre
szólít fel.

Imádság: Irgalmas Istenünk, tisztítsd meg a szívünket, hogy miközben
szolgálunk másoknak, a te szeretetedet adjuk tovább, és a te nevednek
adjunk tiszteletet. Ámen.

Bármit teszek másokért, arra törekszem, hogy Krisztus szeretete legyen
az indítékom.
Don Joiner (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A MISSZIÓBAN LÉVŐ IFJAKÉRT!