Csendes Percek január 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jan. 30., V, 03:41:01 CET

                      2005. január 30. vasárnap

Ef 2,4-10.

De Isten, gazdag lévén irgalomban, az ő nagy szeretetéért, amellyel
minket szeretett, minket is, akik halottak voltunk a vétkek miatt,
életre keltett a Krisztussal együtt - kegyelemből van üdvösségetek! -
és vele együtt feltámasztott, és a mennyeiek világába ültetett Krisztus
Jézusért, hogy megmutassa az eljövendő korszakokban kegyelmének
mérhetetlen gazdagságát irántunk való jóságából Krisztus Jézusban.
Hiszen kegyelemből van üdvösségetek a hit által, és ez nem tőletek van:
Isten ajándéka ez; nem cselekedetekért, hogy senki se dicsekedjék. Mert
az ő alkotása vagyunk, akiket Krisztus Jézusban jó cselekedetekre
teremtett, amelyeket előre elkészített Isten, hogy azok szerint éljünk.

                            VERSENYFUTÁS

Mert az ő alkotása vagyunk, akiket Krisztus Jézusban jó cselekedetekre
teremtett, amelyeket előre elkészített Isten, hogy azok szerint éljünk.
(Ef 2,10)

Miután lefutottam a Boston Marathont, csalódott voltam az eredményem
miatt. Több problémám is volt a futam alatt, és bár beértem a célba,
nem voltam elégedett. Keményen dolgoztam előtte, hogy bejussak a
résztvevők közé, de ott nem tudtam hozni az addigi legjobb időmet.
Másnap, ahogy az Ef 2,10-et olvastam, rájöttem, hogy nem a legjobb időt
kell futnom, hanem elvégezni Isten munkáját. Isten célja nem az, hogy
egyéni csúcsot érjek el. Az ő célja az, hogy másoknak szolgáljak, és őt
dicsőítsem. Ahogy a Jn 15,8 mondja: "Az lesz az én Atyám dicsősége,
hogy sok gyümölcsöt teremtek, és akkor a tanítványaim lesztek."
Ahogy félretettem a Boston Marathon miatt érzett csalódásomat, azon
kezdtem el gondolkodni, hogy miért is kaptam Istentől az életem. Nem
azért, hogy gyorsan fussak (bár ez sem rossz dolog), hanem hogy
Istenért dolgozzak, és másoknak szolgáljak. S mindezt azért, hogy
Istené, és ne az enyém legyen a dicsőség.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy te is mellettünk futsz, amikor
életünk útján futunk. Segíts, hogy célunk legyen neked szolgálni, és
téged dicsőíteni. Ámen.

Isten nem törődik azzal, milyen gyorsan és milyen messzire futunk, csak
azzal, hogy hűségesek vagyunk-e.
Jim Phelan (Mississippi, USA)

IMÁDKOZZUNK A HOSSZÚTÁVFUTÓKÉRT!