Csendes Percek január 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jan. 29., Szo, 03:41:01 CET

                       2005. január 29. szombat

Ézs 53,1-6.

Ki hitte volna el, amit hallottunk, ki előtt volt nyilvánvaló az ÚR
hatalma? Mint vesszőszál, sarjadt ki előttünk, mint gyökér a szikkadt
földből. Nem volt neki szép alakja, amiben gyönyörködhettünk volna, sem
olyan külseje, amiért kedvelhettük volna. Megvetett volt, és emberektől
elhagyatott, fájdalmak férfia, betegség ismerője. Eltakartuk arcunkat
előle, megvetett volt, nem törődtünk vele. Pedig a mi betegségeinket
viselte, a mi fájdalmainkat hordozta. Mi meg azt gondoltuk, hogy Isten
csapása sújtotta és kínozta. Pedig a mi vétkeink miatt kapott sebeket,
bűneink miatt törték össze. Ő bűnhődött, hogy nekünk békességünk
legyen, az ő sebei árán gyógyultunk meg. Mindnyájan tévelyegtünk, mint
a juhok, mindenki a maga útját járta. De az ÚR őt sújtotta mindnyájunk
bűnéért.

                          TELJES GYÓGYULÁS

Jézus mondja: "Én azért jöttem, hogy életük legyen, sőt bőségben
éljenek." (Jn 10,10)

Bementem a kórházba, hogy meglátogassam halálos beteg nagybátyámat. Azt
láttam, hogy a kórház személyzete nagy szeretettel kezeli a betegeket,
és éreztem a szeretet és törődés légkörét az ápoltak, a személyzet és a
családtagok között. Épp-úgy, ahogy a betegek igénylik a kezelést,
gyógyszert, szeretetet és törődést a kórházban, hogy megszűnjön a
betegség fájdalma és visszanyerjék egészségüket, mi Krisztusra
tekintünk, a Nagy Gyógyítóra, hogy gondoskodjon lelki
szükségleteinkről. Krisztus meg tud gyógyítani bennünket azáltal, hogy
bűneinket megbocsátja, és az örök élet bizonyosságával ajándékoz meg
minket.
Betegség, fájdalom, bizonytalanság és még a halál közelében is Jézus
Krisztus lelki teljességet, vigaszt, szeretetet, megbocsátást és tartós
békét kínál nekünk.

Imádság: Köszönjük, Úr Jézus Krisztus, a fizikai, érzelmi és szellemi
egészségünket. Imádságban szeretnénk eléd tárni egyéni és közösségi
szükségleteinket. Ámen.

Krisztus gyengéd gondoskodást és gyógyírt kínál.
Luciria Aguirre Naraujo (Valle de Cauca, Kolumbia)

IMÁDKOZZUNK A BETEGEK GONDOZÓIÉRT!