Csendes Percek január 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jan. 25., K, 03:41:01 CET

                        2005. január 25. kedd

Zsolt 32,8-11.

Bölccsé teszlek, és megtanítalak, melyik úton kell járnod. Tanácsot adok,
rajtad lesz a szemem.
Ne legyetek olyan oktalanok, mint a ló vagy az öszvér, amelynek kantárral
és zablával kell fékezni szilajságát, másképpen nem közelít hozzád.
Sok fájdalom éri a bűnöst, de aki bízik az ÚRban, azt ő szeretettel veszi
körül.
Örüljetek az ÚRnak, ujjongjatok, ti igazak! Vigadjatok mind, ti igaz
szívűek!

                             A SÖTÉTBEN

Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága. (Zsolt 119,105)

Ritkán jönnek hozzám sötétedés után vendégek, ezért amikor egyik este
csengettek, haboztam, mielőtt ajtót nyitottam. Az ajtóban egy idős hölgy
állt. Nyugtalannak látszott, és az első szavai ezek voltak: "Meg tudná
mondani, hol vagyok?" Megmondtam neki az utca nevét, de ez nem volt
segítség számára. Az unokahúgát szerette volna meglátogatni, akinél eddig
még csak nappal járt, és a sötétben rossz helyen kanyarodott le. Amikor
elért az utca végére, és nem tudott tovább menni, rájött, hogy eltévedt,
és becsengetett hozzám, hogy útbaigazítsam. Elmondtam neki, hogyan tud
visszajutni a főútra, ahonnan már megtalálja a helyes utat. Beült az
autójába, és óvatosan visszatolatott.
Az életünk útján is könnyű eltévedni a sötétben. Tapogatózva haladunk, míg
egyszer csak meg kell állnunk, hogy Isten útbaigazítson. Ha elég
alázatosak vagyunk ahhoz, hogy Istentől kérjünk segítséget, ő vezetni fog
minket. Az útbaigazítást megadhatja egy hívő testvéren keresztül,
igeolvasás közben, vagy amikor imádkozunk a következő lépésünkért.

Imádság: Istenünk, add, hogy ne felejtsük el, hogy minden nap szükségünk
van a te vezetésedre és segítségedre. Taníts minket a te bölcsességedre
támaszkodni. Ámen.

Istennél már készen van a segítség, mielőtt még hozzá fordulnánk.
Marigold Gidman (Dorset, Anglia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÚTMUTATÁSRA VÁRNAK!