Csendes Percek 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2005. Jan. 3., H, 03:41:00 CET

                           2005.  3. hétfő

1Kor 10,31-11,1.

Akár esztek tehát, akár isztok, bármi mást cselekesztek, mindent Isten
dicsőségére tegyetek! Megütközésre ne adjatok okot sem a zsidóknak, sem a
görögöknek, sem az Isten egyházának; mint ahogyan én is mindenben
mindenkinek igyekszem kedvére lenni, nem a magam hasznát keresve, hanem a
többiekét, hogy üdvözüljenek. Legyetek a követőim, mint én is követője
vagyok a Krisztusnak.

                          LELKI FOGADALOM

Legyetek tehát Isten követői, mint szeretett gyermekei, és éljetek
szeretetben, ahogyan a Krisztus is szeretett minket. (Ef 5,1)

Péntek délelőttönként egy szanatóriumban dolgozom önkéntesként. Nagyon
szeretek mindenkivel külön-külön foglalkozni. Az új esztendő elején
meglátogattam az otthon egyik férfilakóját. Egyszer csak azt kérdezte
tőlem, hogy tettem-e újévi fogadalmat. Azt feleltem, hogy nem. Később,
miközben hazafelé ballagtam, elhatároztam, hogy mégiscsak teszek egy
fogadalmat, méghozzá egy lelki fogadalmat.

Rájöttem, hogy valójában bármikor megtehetem ezt, nemcsak szilveszterkor.
Azt a célt tűztem ki magam elé, hogy keresztyén elhívásomnak, Krisztus
követésének megpróbálok jobban eleget tenni. Minden nap erőért fogok
imádkozni, hogy alázatos, türelmes, kedves, szenvedélyes, nagylelkű,
irgalmas, megbocsátó és szerető szívű legyek. Egyútta l azt is
eldöntöttem, hogy minden reggel megújítom ezt a fogadalmamat.

Minden tőlem telhetőt megteszek, remélve és bízva abban, hogy Isten
megáldja erőfeszítéseimet. Tudom a szívem legmélyén, hogy Isten követése
által egy jobb ember lesz belőlem, és az életem, valamint a körülöttem
lévők élete is gazdagabbá válik.

Imádság: Drága Istenünk, segíts úgy élnünk, hogy életünkön keresztül mások
téged láthassanak meg. Ámen.

Isten követése nem mindig könnyű, de a legjobb döntés.

Jeannie Cillo (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY HASONLÓBBÁ VÁLJUNK KRISZTUSHOZ!